Când vrei ca produsul tău să ajungă la comunitatea căreia i se adresează, campaniile cu influenceri pot fi un bun instrument de promovare. Pentru ca ele să aibă impactul dorit, e bine să le planifici în detaliu. Iată care sunt recomandările lui Cristian China-Birta (Blogger și Managing Partner Kooperativa 2.0).
Influencerii, creatorii de conținut, bloggerii, vloggerii, oamenii cu mulți fani pe Facebook trebuie să fie pentru tine niște resurse. Așa trebuie să îi vezi. Resurse pe care le accesezi, dacă vrei; dacă nu, nu. Dar ca să le accesezi, trebuie să te înțepi în strategia ta de comunicare și în strategia ta de marketing existente deja. Altfel, intri într-o zonă pe care nu o recomand de nicio culoare: „Vreau să fac și eu o campanie cu influenceri”. Nu te ajută, nu acela este obiectivul.
De ce să lucrezi cu influencerii?
Prin creatorii de conținut ajungi mult mai ușor (și mult mai eficient din punct de vedere financiar) la comunități la care altfel ai ajunge foarte greu și cu foarte mulți bani.
Dacă ești …