Consultanță de business gratuită la Startarium PitchDay 2019

Toata lumea câștigă la Startarium PitchDay, si nu doar finanțare! Pentru că ne dorim să treci cu bine peste bariere la început de drum, ți-am pregătit consultanță de business pe 6 teme, la care poți participa GRATUIT.

Pe 6 noiembrie petrecem o după-amiază întreagă printre cele mai promițătoare startup-uri, investitori și fondatori de succes! La Startarium PitchDay câștigă toți cei ce sunt, visează să devină sau lucrează deja cu antreprenori.


Înscrierile la sesiunile de consultanță s-au încheiat deja, dar te așteptăm la eveniment cu multe alte oportunități de învățare și finanțare!

Ti-am spus deja că toată lumea câștigă la Startarium PitchDay. Chiar așa e, si nu doar finanțare! De cele mai multe ori un startup are nevoi cât mai specifice în funcție de stadiul în care se află și de expertiza echipei. Pentru că ne dorim să treci cu bine peste bariere la început de drum, ți-am pregătit consultanță de business pe 6 teme dintre cele mai diverse, la care poți participa gratuit.

Ce presupune consultanța?

O sesiune de 30 de minute de îndrumări și sugestii din partea experților, aplicate pe afacerea ta. Sesiunea va fi individuală și te încurajăm să pui întrebări cât mai specifice consultanților, astfel încât să poți aplica cât mai eficient consultanța primită. 

Care sunt temele sesiunilor și cine sunt consultanții?

1. Digital - Cum ajungi la publicul tău țintă folosind Google și Facebook? - sesiune susținută de Andrei Mihai Alexandru, Manager Operațiuni WebDigital

Exemple de întrebări la care ar putea să îți răspundă Mihai:

  • Cum targetezi publicul țintă pe Facebook și Google? 
  • Cum setezi o audiență customizabilă care să te ajute la ajungi la publicul țintă dorit? 
  • Ce cuvinte cheie/ mesaje text și imagini trebuie să folosești?  
  • Ce tipuri de tactici poți aplica în Google, Facebook și Youtube în așa fel încât să atragi publicul țintă pe proprietatea promovată? 


2. Branding - Ce loc vrei să ocupe businessul tau în mintea clienților? - sesiune susținută de Mihaela Mureșan, Marketing Strategist & Brand Architect și fondator BrandEssence

Exemple de întrebări la care ar putea să îți răspundă Mihaela:

  • Care sunt segmentele tale țință? 
  • Care sunt primele 3 puncte diferențiatoare ale businessului tău? 
  • Care sunt principalele valori și asocieri pe care ai dori să le cultivi conștient în mintea clienților tăi? 
  • Care sunt principalele mesaje de brand pe care le vei comunica segmentelor de clienți potențiali definite? 


3. Oportunitati de finanțare pentru start-upul tau - sesiune susținută de consultanți ING în care vei descoperi:

  • Care este cea mai potrivită și sustenabilă metodă de finanțare în funcție de stadiul în care te afli și obiectivele tale pe termen lung? Poate fi vorba de business angels, crowdfunding, fonduri europene etc. Împreună cu specialiștii vei evalua care este cea mai bună opțiune pentru tine. 
  • Indiciu: nu este întotdeauna creditul bancar.


4. Ce este managementul riscului si cum îți poate ajuta startup-ul - sesiune susținută de specialiști ING.

Exemple de întrebări la care ar putea să-ți răspundă aceștia:

  • Care sunt principalele tipuri de riscuri cu care un antreprenor se confruntă?  
  • Ce trebuie să știi despre riscurile strategice, reputaționale, operaționale, financiare și de conformitate?  
  • Cum poți minimiza riscurile cu ajutorul asigurărilor și când este cazul să o faci?  
  • Când anume trebuie să realizezi un audit și cum te poate ajuta în evaluarea riscurilor?  
  • Cât de importantă este securitatea informației și cum o integrezi în strategia de risc? 

 

5. Juridic - Despre Proprietate Intelectuală și GDPR - sesiune susținută de avocați și consultanți de la DLA Piper unde vei descoperi:

  • Cum implementezi GDPR în mod corect? 
  • Despre mărci, brevete și drepturi de autor 
  • Alte aspecte privind politica de confidențialitate

6. Fiscal - Taxe si Impozite - sesiune susținută de avocați și consultanți de la DLA Piper unde vei descoperi mai multe despre:

  • Impozit pe profit și microîntreprinderi 
  • T.V.A 
  • Impozit pe venit și contribuții sociale 
  • Noutăți fiscale 

Cum te înscrii la consultanță?

Înainte de toate, e important să știi că poți alege o singură sesiune la care să participi. Timpul este scurt și ne dorim să ajutăm cât mai mulți antreprenori. Așadar, citește încă o dată descrierile de mai sus, gândește-te care e cea mai mare provocare a business-ului tau, alege o sesiune de consultanță și completeaza acest scurt formular de înscriere:

Cum selectăm startup-urile care vor primi consultanță?

Vom face selecția în ordinea înscrierilor, așadar cu cât te înscrii mai repede, cu atât mai bine. De aceste sesiuni de consultanță vor beneficia 30 startup-uri pe care le vom alege în funcție de următoarele criterii:

  • Stadiul în care se află afacerea - e important să ai minim un prototip pentru ca sesiunile să-ți fie de folos; pentru altele, trebuie deja sa ai un site ( sesiunea Digital de exemplu)  
  • Relevanța și claritatea nevoii - spune-ne clar și concis care este nevoia afacerii tale și convinge-ne că sesiunea de consultanță te va ajuta să îți dezvolți business-ul. 

Ce se întâmplă dacă ai fost selectat?

Dacă ai fost selectat, îți vom comunica slotul orar alocat (oricand intre 14.00 - 15.30 si 16.00 - 17.00), așadar îți recomandăm să îți rezervi întreaga după amiază a zilei de 6 noiembrie. În timpul liber te poți inspira din discursurile invitaților prezenți.

În funcție de sesiunea aleasă, consultanții noștri îți pot cere (daca e cazul) informații suplimentare despre start-up (nu implică detalii financiare), pentru ca în cele 30 de minute să îți poată oferi îndrumări cât mai aplicate și practice.

Atenție! În cazul în care ai fost selectat și nu primim confirmare fermă în termen de 24 ore din partea ta, ne rezervam dreptul de a oferi locul următorului înscris având în vedere valoarea fiecărei sesiuni de consultanță.

Newsletter

Newsletter-ul Startarium

Bilunar, în newsletterul Startarium găsești oportunități curatoriate și materiale utile antreprenorilor.

Abonează-mă