Antreprenor sau nu, în pregătirea unui pitch puternic merită să investești! Așa îți crești șansele de a primi finanțare, de a găsi mentori și de a atrage parteneri. Descoperă cum din cursul următor, susținut de Anna Heijker. Anna pregătește antreprenori și profesioniști în a-și prezenta afacerea în fața investitorilor.
Imaginează-te într-o sală cu o audiență de cel puțin 100 de oameni, iar în dreapta ta vezi un grup de investitori care așteaptă să te audă prezentându-ți ideea. Este timpul să îți prezinți afacerea cu mai mult impact!
Pasul 1: fii sigur că ai o structură clară a prezentării
Asta va ajuta audiența să înțeleagă despre ce vorbești și prezentarea ta va avea mai mult impact. În ceea ce privește structura, ne vom uita la două elemente. Primul: deschiderea. De obicei recomand să se înceapă cu valoarea promisă. În primele 10 secunde, împărtășești într-o singură frază: ce vrei să vinzi, cine sunt clienții tăi, care e unicitatea produsului sau a serviciului tău și de asemenea, cum …