Kako vam kreativnost može pomoći u praksi?

Kreativnost može biti bitan instrument za uspjeh i održivost poslovanja - ne samo u smislu profita i ekonomskog razvoja, već i iznad svega u smislu poduzetničke dobrobiti poduzeća i njegovih ljudskih resursa. Saznajmo kako!

U ovom modulu naučit ćete: 

  • da je kreativnost  pokretač dobrobiti 

  • kako možete aktivirati procese koji dovode do toga 

  • kako možete surađivati s kreativnim profesionalcima kako biste promovirali takav inovativni pristup 

Poznati citat Alberta Einsteina kaže: “Kreativnost je inteligencija koja se zabavlja!” . Pa, ovo otprilike sažima sve. 

Kreativnost se pogrešno smatra urođenim talentom umjetnika i izvođača, nečim s čime se rađate i što se ne može naučiti niti razviti. 

Međutim, kreativnost se uglavnom odnosi na to kako se odnosimo prema stvarima, a ne na smišljanje potpuno novog rješenja. Radi se o otkrivanju uzroka problema i kako izvući korist iz postojećih rješenja. Kroz kreativnost razmišljate o zadatku ili problemu na nov ili drugačiji način i koristite maštu za stvaranje novih ideja, proizvoda i usluga. 

Osobito danas, kada nas izazovi koji proizlaze iz neočekivane pandemije tjeraju da se prilagodimo nepredviđenim promjenama u svim područjima života - osobnim, profesionalnim, društvenim, kulturnim i ekonomskim - poduzeća i stručnjaci moraju brzo procijeniti ove nove situacije i razviti strategije za snalaženje ih. Koristeći se kreativnošću, možete ne samo odgovoriti na postojeće izazove, već i razmišljati unaprijed. 

Na isti način na koji nas kreativnost vodi u nikad prije istražena područja razmišljanjem o nečem novom i inovativnom izvan općih praksi, vi kao poduzetnici dizajnirate poslovne strategije i modele za izgradnju i implementaciju inovativnih ideja. Osim toga, umjetnici i kreativci mogu i trebaju vas podržati kao poduzetnike u vašim kreativnim procesima kroz svoje umjetničke i kreativne intervencije, budući da umjetnost stvara kulturu kreativnosti. 

Suradnja donosi brojne prednosti tvrtkama, uključujući prilike za: 

  • uočiti prilike i pronaći učinkovita rješenja gledajući dalje od onoga što već postoji 

  • preuzimaju rizike i izazove, jer su voljni eksperimentirati bez straha od neuspjeha 

  • promicati inovacije uvođenjem novih ideja ili koncepata 

  • stimulirati i motivirati zaposlenike, kolege, suradnike, kupce i klijente inspirirajući ih i uključivši ih u kreativne procese 

  • poboljšati suradnju promicanjem otvorenog uma, fleksibilnosti i stavova bez osuđivanja 

Čak je i Europska komisija uključila kreativnost kao ključnu poduzetničku kompetenciju u svoj Okvir poduzetničkih kompetencija poznat kao “ EntreComp ”, gdje je kreativnost predstavljena kao jedna od ključnih kompetencija u području pod nazivom “Ideje i prilike”; kreativni proces uključuje i korištenje resursa i sposobnost djelovanja na ideje kako bi se oblikovala i iskoristila njihova vrijednost. 

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail