De la primii clienți, la strategie. Cum vinzi când ai un startup

Valoarea primelor vânzări poate fi privită din mai multe perspective: pe lângă sumele intrate în companie, poate fi o oportunitate de a primi feedback relevant (despre comportamentul clienților tăi și despre beneficiile produsului/serviciului tu). Află ce trebuie să știi despre vânzări de la Cătălin Vasile (Chief Sales & Marketing Officer mindit.io).

Să vinzi este foarte simplu, dacă o faci așa cum își dorește clientul să cumpere. Mulți oameni văd vânzările dintr-o perspectivă negativă, pentru că par a fi despre manipulare. În realitate, au o foarte mare legătură cu empatia și relaționarea. Altfel spus, productivitatea lor este determinată de nivelul relației pe care ai construit-o cu clientul și de calitatea procesului de vânzare.  

Ciclul de viață a clientului (customer lifecycle)

  • Procesul începe cu apariția unei nevoi în viața clientului. Odată conștientizată, acesta începe să caute soluțiile care există pe piață, pentru a o rezolva.

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail