Cum transformi experiența clienților într-un avantaj competitiv

Pentru orice afacere, indiferent de stadiul în care se află, experiența clienților poate deveni un avantaj solid față de competiție. Cum poți construi o astfel de experiență pentru clienții tăi îți explică Elena Călin, consultant cu o experiență de 25 de ani de business.

O comunitate loială de clienți și susținători asigură prosperitatea afacerii tale inclusiv – sau mai ales – în perioade de criză, în care resursele sunt limitate și oamenii tind să renunțe la achizițiile care nu sunt esențiale.

Orice afacere, fie ea multinațională sau locală, veche de 100 de ani sau nou nouță, are nevoie să pună clientul în centrul tuturor acțiunilor sale. Strategia asta este câștigătoare pentru că te ajută să crești loialitatea clienților tăi pe termen lung, să atragi mult mai ușor clienți noi, să te diferențiezi de competitorii tăi și să fii foarte greu de copiat, să devii mai profitabil, să atragi angajați mai buni și să crești loialitatea celor existenți.  

Pentru că …

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail