Afaceri cu scop | Studii de caz

Fiecare afacere poate avea impact pozitiv! Ia-ți un moment pentru a te gândi la modalitățile prin care afacerea ta poate contribui la crearea unui impact pozitiv în comunitate. Gândește-te la inițiativele pe care le poți lua pentru a fi mai sustenabili, de exemplu, cum poți reduce deșeurile sau cum poți utiliza ambalaje reutilizabile în produsele tale.

Să vedem acum câteva exemple de companii care adoptă o atitudine sustenabilă și își stabilesc obiective ambițioase.  

Patagonia 

Patagonia a fost construită în jurul filozofiei de a face cele mai bune produse, de a nu dăuna mediului și de a folosi profiturile pentru a implementa soluții la crizele de mediu. Organizația este în prezent un simbol recunoscut în domeniul protecției mediului, al activismului social și al practicilor durabile.  

Patagonia a folosit de mult timp un cadru Triple Bottom Line și iată cum a vizat fiecare dimensiune:   

Newsletter-ul Startarium. Citește sinteza lunară direct pe e-mail