Care a fost procedura de aplicare la incubatorul Startarium.Inc

La 1 august 2017 s-au închis înscrierile în super programul de incubare din Orașul Antreprenorilor. Iată care au fost criteriile pentru cele 5 echipe selectate în Startarium.Inc.

Te gândeai să aplici la incubatorul Startarium.Inc dar nu știi dacă te califici?

E simplu, dacă ai un startup, e posibil să te califici. Dacă ai și echipă de maxim 4 oameni, e chiar probabil. Mai departe, căutăm afaceri la începutul stadiului operațional, nu doar un MVP, din orice industrie. Primești la schimb un super pachet: 12 luni de incubare și creștere intensivă, resurse în valoare de aproximativ 40.000 de euro (din care 6.000 de euro în bani, chiar de la începutul programului), acces la zeci de mentori și experți care să te ajute să-ți crești afacerea și un spațiu dedicat pentru echipa ta în noul Impact Hub. Plus un Advisory Board format din super profesioniști, dedicați obiectivelor tale!

Cum îți înscrii startup-ul?

Drumul tău spre creștere și scalare începe în Orașul Antreprenorilor: îți creezi cont pe Startarium, descrii ideea pe scurt în Laborator, schițezi Modelul de Business și gata, “încălzirea” e făcută! După completarea acestor pași premergători, la care vei putea reveni oricând cu editări și îmbunătățiri, va deveni activă și opțiunea de completare a formularului de aplicație online la Incubator.

Formularul de aplicație

Încă de la început, vei vedea care sunt toate întrebările, pentru a avea timp să te pregătești. Nu vei putea salva informațiile completate parțial și reveni ulterior, așa că te sfătuim să treci la completarea lui atunci când ești sigur că ai toate răspunsurile. Ai opțiunea de a atașa mai multe documente de maxim 10mb fiecare, îți recomandăm să profiți de oportunitate și să incluzi aici orice argumente ar putea convinge membrii comisiei de selecție că echipa ta merită să treacă în etapa următoare.

Povestește-ne despre problema pe care afacerea ta o rezolvă, cum faceți asta diferit, care e modelul financiar, cine sunt membrii echipei și ce vă recomandă, dar și ce vă doriți să obțineți din participarea la programul Startarium.Inc. Formularul online va fi activ până pe 1 august, ora 23:59, îl poți completa atât în română cât și în engleză.

Ce urmează mai departe:

  • Pe 4 august: Afli dacă te afli printre cele 60 de startup-uri care au trecut în următoarea etapă, cea de profilare;
  • 4 - 8 august: Completarea chestionarului online GRI (Growth ResourcesInternational) - durează 5 minute și este obligatorie pentru fiecare membru al echipei;
  • 8 - 16 august: Pe baza aplicațiilor și chestionarului GRI, care oferă informații despre roluri, comportamente și dinamica dintr-o echipă, vom selecta 15 startup-uri care vor ajunge în finală;
  • 6 septembrie: Cele 15 echipe finaliste vor prezenta în faţa Comisiei de selecţie: Ana Maria Andronic, DLA Piper / Vlad Craioveanu, Impact Hub / Daniel Llano Manibardo, ING Bank / Michal Szczurek, ING Bank / Sergiu Neguț, MSM România / Cătălin Rusu, R+B Brand Growers / Iulian Cîrciumaru, 7 Card;
  • 15 - 20 septembrie: Primele zile de lucru și workshopuri în spațiul Impact Hub. Calendarul de activități va fi disponibil în avans pentru toate echipele finaliste.

Recomandări:

Dacă ai întrebări, ne poți scrie pe incubator@startarium.ro. În acest articol am răspuns la cele mai frecvente dintre ele, sperăm să-ți fie de folos. Iar în  interviurile de mai jos am inclus gândurile altor candidați și recomandările membrilor Advisory Board pentru voi.

Mult succes, spor la aplicare și drum cu sens prin Orașul Antreprenorilor!

Newsletter

Newsletter-ul Startarium

Bilunar, în newsletterul Startarium găsești oportunități curatoriate și materiale utile antreprenorilor.

Abonează-mă