Cum găsești oamenii potriviți pentru afacerea pe care o construiești? De unde începi când ești fondator și trebuie să recrutezi? Învață să crești o echipă, pas cu pas, din următoarele articole și cursuri:
Recrutarea tradițională nu mai funcționează pentru startupuri. Am intrat într-o eră centrată pe oameni, nu pe resurse, unde dezvoltarea personală și sănătatea emoțională cântăresc mai mult decât oricând, la toate nivelurile. Andra Pintican, fondatoarea Școlii de HR și a Centrului de Carieră, povestește despre schimbările din ultimii ani de pe piața muncii și ne propune o incursiune în psihologia organizațională.
Vă invităm la o conversație intensă și deschisă despre ”Bătăliile care Contează” privite din unghiul antreprenorului care vrea să creeze valoare, să aibă impact dar mai ales să știe unde, cum și pentru ce să-și prioritizeze efortul și resursele.
Pe 27 aprilie am avut-o alături de noi pe Raluca Răschip, alături de care am povestit care sunt primii pași pentru a fi un lider mai bun. Descoperă în webinarul de mai jos mai multe insight-uri și cum poți construi echipe mai performante.
Mai mult decât abilitatea de a conduce o afacere, antreprenoriatul este foarte mult și despre a conduce oameni și echipe care gravitează în jurul unor valori similare. Așa cum ai putut vedea în materialul precedent, valorile comune sunt cele care alimentează motivația și implicarea oamenilor din cadrul echipei.
Pentru un antreprenor la început de drum, administrarea unui business poate veni cu o serie de provocări care pot fi depășite cu ușurință atunci când ia deciziile corecte. Ca să iei cele mai bune decizii, ajută să cunoști în detaliu situația companiei și să ai o imagine clară asupra structurii organizatorice a acesteia. Astfel, îți va fi mult mai ușor să delegi sarcini și să implementezi un plan strategic pentru dezvoltare. De ce? Pentru că vei vedea exact care sunt resursele echipei, vei avea claritate asupra rolurilor și îți va fi mai ușor să estimezi resurse suplimentare dacă îți propui să crești business-ul. Descoperă mai jos ce este organigrama și cum te poate ajuta să gestionezi mai bine activitățile organizaționale și angajații.