4. Cum obții clienți

Ți-ai construit soluția, acum e momentul să ajungă la cei care au nevoie de ea. Cum găsești clienții care sunt dispuși să plătească pentru produsul tău și să îți ofere feedback, afli din materialele de mai jos:

Articole recomandate
Cele mai recente
  • TEMPLATE Cercetare de piață | Ce surse folosești și cum organizezi informația

    Dacă ai o idee de afacere nouă sau o nouă verticală de business, o documentare temeinică reprezintă primul pas. Aceasta te va ajuta să explici potențialul pieței pe care o adresezi, să estimezi competiția și să îți poți evalua obiectiv diferențiatorii. Află din articolul următor care sunt pașii de urmat și sursele pe care le poți folosi, apoi folosește template-ul disponibil ca să treci la treabă!

  • De la primii clienți la strategie. Cum vinzi când ai un startup

    Webinarul de pe 26 martie a fost dedicat procesului de vânzare în cazul startup-urilor. Mai jos poți urmări înregistrarea acestuia și poți citi principalele idei extrase din discuție:

  • 5 principii de marketing strategic pentru startup-urile care vor să crească

    Webinarul de pe 18 martie a fost dedicat strategiei de marketing pentru afaceri la început și bunelor practici în cazul unor perioade de criză.

  • Cum îți poziționezi brandul

    Cum e construită relația dintre un brand și clienții săi și cum poți defini cât mai corect segmentul căruia i te adresezi? Află cum formulezi corect un positioning statement de la Mihai Bonca, fondator Brand Architects.

  • Campaniile cu influenceri - când e momentul pentru ele?

    Când vrei ca produsul sau serviciul tău să ajungă la comunitatea căreia i se adresează, campaniile cu influenceri pot fi un bun instrument de promovare. Cu toate acestea, pentru ca ele să aibă impactul dorit, e bine să le planifici în detaliu și să îți răspunzi la câteva întrebări importante: care sunt aceia potriviți pentru nișa ta? Cum îi abordezi și cum gestionezi relația cu aceștia? Iată care sunt recomandările lui Cristian China Birta, blogger și antreprenor.

Newsletter

Newsletter-ul Startarium

Bilunar, în newsletterul Startarium găsești oportunități curatoriate și materiale utile antreprenorilor.

Abonează-mă