Descoperă startupuri românești inovatoare din industria agroalimentară, oportunități de dezvoltare și soluții la provocările unui domeniu vital pentru un viitor sustenabil.
Impact Hub Bucharest, în parteneriat cu EIT Food, a anunțat care sunt cele 10 participante selectate în programul Empowering Women in Agrifood, dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar.
Impact Hub Bucharest, în parteneriat cu EIT Food, a anunțat care sunt cele 10 participante selectate în programul Empowering Women in Agrifood, dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar.
Impact Hub Bucharest, în parteneriat cu EIT Food, a anunțat care sunt cele 10 participante selectate în programul Empowering Women in Agrifood, dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar.
Impact Hub Bucharest, în parteneriat cu EIT Food, a anunțat care sunt cele 10 participante selectate în programul Empowering Women in Agrifood, dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar.
Oleg Moraru, Director Programe Economie Rurală și Granturi Rambursabile la Romanian American Foundation (RAF), discută despre provocările și soluțiile pentru startupurile din sectorul AgriFood din România.
Cum poate sectorul AgriFood din România să se transforme pentru a răspunde provocărilor globale și pentru a sprijini dezvoltarea economică sustenabilă? Care sunt provocările cu care se confruntă antreprenorii și ce oportunități de dezvoltare le stau la dispoziție? Acestea sunt o parte dintre întrebările la care și-a propus să răspundă „Romanian AgriFood Startups Overview Report 2024”, o publicație realizată de Impact Hub Bucharest și Startarium, cu susținerea EIT Food.
Impact Hub Bucharest și EIT Food anunță startul înscrierilor la acceleratorul Empowering Women in Agrifood. Dedicat antreprenoarelor și proiectelor create de acestea în domeniul agroalimentar, EWA va oferi mentorat, sesiuni de training, sprijin continuu și două granturi în valoare de 10.000 și 5.000 de euro.
Cu o cifră de afaceri care se dublează de la an la an încă din momentul în care a fost lansat pe piață, în 2022, brandul de „bunătăți” plant-based, fabricate din ingrediente naturale Unison oferă ceva mai mult decât un portofoliu de produse – aduce în fața clienților o filosofie de viață sănătoasă, în jurul căreia s-a construit o comunitate solidă. Tudor Iacob, co-fondator Unison, ne-a povestit despre cum schimbările de perspectivă îți pot crește potențialul de scalabilitate și despre cum să transformi provocările în oportunități de business.