Cum gestionezi eșecul, dar și succesul. Cum scalezi, cum păstrezi oamenii buni în echipă, cine îți poate fi mentor. Învață din experiențele celor mai de succes antreprenori români.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Ideile bune de afaceri capătă cel mai bine vizibilitate prin răspândirea lor într-o rețea de contacte - care trebuie creată și mereu întreținută. Iar liderii de succes trebuie să-și cultive abilitățile de networking. Am vorbit despre toate acestea cu Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership.
Brandul House of VLAdiLA (intrat pe piața de design în 2018) produce tapet, materiale textile și piese de mobilier. După o perioadă de creștere organică și marele premiu la competiția „Românii sunt antreprenori” 2023, compania vizează extinderea internațională, mizând pe calitate și crearea de experiențe personalizate pentru clienții lor. Cofondatorul Dragoș Vlădilă ne-a povestit planurile sale de viitor și cum privește antreprenoriatul după 13 ani pe baricade.
Un startup care dezgheață stocurile nevândute ale brandurilor și retailerilor de modă, funcționând ca un marketplace B2B la care apelează magazinele offline și online din România și alte 11 țări, Unfrosen a fost construit după ce fondatorii au fost nevoiți să închidă businessul The Outfit. Am stat de vorbă cu unul dintre ei, Horia Stupu, despre cât de greu a fost să pivoteze un business și cum și-au folosit experiența acumulată pentru a crea și dezvolta Unfrosen.com.
Petr Šídlo (Cofondator, Chief Commercial Officer & Partner Direct People) ne-a povestit despre necesitatea de a inova în business, cum o faci minimizând riscurile și de ce pentru mulți antreprenori inovația este un dușman sau un pariu pe care îl evită.
Irina Mișca caută echipe de oameni talentați, antreprenori cu viziune, care se luptă să construiască produse/servicii ce aduc un impact pozitiv în economia locală și care au apoi curajul să țintească creșterea globală. Am stat de vorbă cu ea despre mediul de business autohton și relația investitor-startup.
Marius Tudosiei (Fondator Băcănia Veche) are propria afacere HoReCa de 15 ani. Din exterior, pare că și-a găsit mai târziu adevărata pasiune – mâncarea din ingrediente naturale, făcută și vândută cu drag. Antreprenorul de 49 de ani ne-a povestit cum se vede traseul lui profesional din interior, de ce nu se simte sprijinit de statul român și de ce nu recomandă nimănui să plece la drum fără un plan de afaceri (cum a făcut el).