Irina este consultant în marketing & growth pentru startup-uri tech. Cu o activitate de 13 ani în online, Irina a lucrat ca in-house marketer, strateg, consultant independent și manager de echipe pentru companii atât din UE, cât și din SUA, în verticale precum SaaS, fintech, health tech, femtech, incluzând SmartBill și 2checkout. Participă activ ca jurat și mentor în diverse competiții pentru startup-uri precum Central European Startup Awards, PitchDay, Changeneers, Innovators for Children, Startarium4GOOD. În paralel, Irina este implicată în ecosistemul antreprenorial și în calitate de trainer și organizează ateliere de marketing personalizate pentru companii locale și internaționale, precum Bell Food Group, Ambasada Canadei în România, Pluria, și mulți alții.
La webinarul din luna martie, am aflat cum ajută marketingul în antreprenoriat și ce trebuie să faci pentru pentru a avea rezultate, chiar dacă nu dispui de un buget substanțial.
„Nu am buget să investesc în marketing” sau „Produsul/serviciul meu nu e promovat, așa că nu am suficiente vânzări, deci nu am fonduri”... îți sună cunoscut? Vestea bună e că există tehnici de marketing pe care le poți aplica pentru a câștiga tracțiune, în ambele situații. Irina Ianculescu (Marketer și consultant independent) îți spune mai multe.
O strategie reușită de marketing online este construită pe 4 piloni foarte importanți: product/market fit, audiență, mesaje și poziționare, diferențiatori. Află ce presupune fiecare dintre ei de la Irina Ianculescu, fondator Marketing as a Habit.
Pe Startarium, lucrăm cu specialiști pentru a aduna la un loc răspunsurile la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor. Caută propriile provocări printre cele deja adresate, sau întreabă-ne direct și vom căuta un răspuns pentru tine.
Pune o întrebare