Vlad este co-fondator Impact Hub Bucharest, primul spațiu de co-working deschis în România, în 2012. Îi place să lucreze cu persoane și organizații interesate de inovație și de a crea produse și servicii care pot face diferența și pot genera un impact pozitiv în comunitățile din jur. Vlad este pasionat să învețe mereu lucruri noi, din domenii diverse, să dobândească noi cunoștințe și abilități și să lanseze și construiască proiecte noi alături de parteneri cu un set comun de valori și ambiții. Are peste 14 ani de experiență în business development, a fost partener pentru Business Models Inc în România ( o agenție de consultanță pe inovare și dezvoltare de noi modele de business) alături de care a livrat workshopuri alături de corporații, ONGuri și startupuri, și-a început cariera în junior brand manager într-o corporație.
Ce am înțeles anul acesta este că rolul antreprenorului trebuie să facă tranziția de la “eroul nebun”, mereu dispus la riscuri și la “all-în-uri”, la rolul antreprenorului-manager, care poartă pe umeri nu doar mantia super-eroului, ci și responsabilitatea față de stakeholderii organizației.
”Cred că un lucru este clar, umanitatea nu va mai fi la fel că până în decembrie 2019". Un articol de Vlad Craioveanu, co-fondator Impact Hub Bucharest, primul spațiu de co-working deschis în România, în 2012.
Frica de eșec este, de fapt, o frică de succes, pentru că reprezintă o autocondiționare pe care ne-o impunem și care nu ne va lăsa să ajungem prea departe în viață. Dacă vrei să nu mai discuți despre eșec trebuie să înțelegi ce este succesul. Și cred că de aici trebuie să pornească orice discuție despre viitor.
19 04
Tehnologia a eficientizat multe dintre aspectele vieții noastre, de la cum comunicăm, la modul în care gestionăm datele. Acum, prin sistemul RO e-Factura este revoluționat și modul în care ne administrăm afacerile din punct de vedere fiscal, în relația cu organele fiscale și cu ceilalți operatori economici.
11 03
Salvează acest articol și întoarce-te oricând, pentru update-uri la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech&IT, de employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2024.
01 03
Pentru al 6-lea an consecutiv, Startarium mapează ecosistemul local de programe pentru antreprenori. Descoperă în acest articol care sunt incubatoarele și acceleratoarele la care poți să aplici în 2024 și cum să alegi între ele: îți explicăm felul în care sunt construite, ce tip de finanțare oferă, dar și tipurile de industrii și stadii de dezvoltare pentru care caută aplicanți. Pregătește-ți lista și aplică și tu!
01 03
Participarea la un program internațional de creștere pentru afacerea ta este clar o oportunitate care îți poate oferi acces la resurse importante și expunere considerabilă. În materialul de mai jos vei descoperi care sunt cele mai cunoscute acceleratoare și programe și când poți să aplici la ele.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi mai întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei pe care o ai deja, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru. Deci nu uita de fluxul de numerar și de bugetul de venituri și cheltuieli!
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită? Ca să o identifici, trebuie să treci printr-un proces de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul consumatorilor și produsele sau serviciile pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.