Folosește inteligența artificială pentru a obține date mai bune, nu pentru a fi mai eficient. Construiește avataruri de client și folosește-le pentru a crea o strategie. Optimizează-ți conținutul pentru motoarele de căutare cu ajutorul AI. Află din acest articol cum să devii un adevărat AI manager și să folosești instrumentele MarTech pentru businessul tău!
Știi situația aia când vrei să tai o creangă la un copac din grădina ta, niciunul dintre prietenii tăi nu are un fierăstrău electric și nici nu știi pe cine să chemi? E doar o creangă, nu tot copacul; și cine știe câți bani ți-ar lua un profesionist. Doi tineri din București au creat o platformă de prestări servicii care să răspundă unor astfel de nevoi punctuale, care pot fi făcute de oricine are timpul sau uneltele potrivite. Contra cost, desigur.
În săptămâna când liceenii români au început să dea Bacalaureatul, pe piața de curierat a avut loc tranzacția anului și am aflat ce trebuie să faci ca să apari cu site-ul tău în Google AI Overviews. În plus, în acest episod din „Pastila de antreprenoriat” psihologul Corina Chirileasa ne vorbește despre ce înseamnă un antreprenor puternic, în doza de wellbeing.
AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).
Impact Hub Bucharest și partenerul principal Rompetrol, cu sprijinul Climate-KIC, au deschis înscrierile pentru Romania ClimAccelerator, acceleratorul startupurilor verzi, care se desfășoară între 11 iunie și 20 noiembrie 2025.