Cu o experiență de peste 15 ani în cercetare de piață, marketing și business management, de aproape 5 ani, Andreea Teodorescu este consultant senior în cadrul rețelei de consultanță în strategie de business și marketing, The Network. În perioada 2009-2011, Andreea a ocupat poziția de Marketing Manager la Scandia Foods, liderul pieței locale de conserve de carne și una dintre cele mai inovative companii din domeniu. Anterior, Andreea a ocupat poziția de Category și Brand Manager la Pepsi Americas, gestionând mărci ca Pepsi și Prigat. Începutul de carieră al Andreei a fost legat de zonă de market research, ea activând în acest domeniu în companii precum Synovate și Ursus Breweries.
Ce este strategia de portofoliu și la ce ajută? Care sunt direcțiile de extindere a portofoliului și extinderea unei marci existente în portofoliu? Află mai multe de la Andreea Teodorescu, parte din rețeaua de consultanță și strategie de business The Network.
Ce lucruri care fac diferența și aduc într-adevăr valoare atunci când vorbim de construcția unei mărci? Află din cursul de mai jos, susținut de Andreea Teodorescu. Andreea face parte din rețeaua de consultanță în strategie de business și marketing The Network.
19 04
Tehnologia a eficientizat multe dintre aspectele vieții noastre, de la cum comunicăm, la modul în care gestionăm datele. Acum, prin sistemul RO e-Factura este revoluționat și modul în care ne administrăm afacerile din punct de vedere fiscal, în relația cu organele fiscale și cu ceilalți operatori economici.
11 03
Salvează acest articol și întoarce-te oricând, pentru update-uri la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech&IT, de employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2024.
01 03
Pentru al 6-lea an consecutiv, Startarium mapează ecosistemul local de programe pentru antreprenori. Descoperă în acest articol care sunt incubatoarele și acceleratoarele la care poți să aplici în 2024 și cum să alegi între ele: îți explicăm felul în care sunt construite, ce tip de finanțare oferă, dar și tipurile de industrii și stadii de dezvoltare pentru care caută aplicanți. Pregătește-ți lista și aplică și tu!
01 03
Participarea la un program internațional de creștere pentru afacerea ta este clar o oportunitate care îți poate oferi acces la resurse importante și expunere considerabilă. În materialul de mai jos vei descoperi care sunt cele mai cunoscute acceleratoare și programe și când poți să aplici la ele.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi mai întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei pe care o ai deja, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru. Deci nu uita de fluxul de numerar și de bugetul de venituri și cheltuieli!
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită? Ca să o identifici, trebuie să treci printr-un proces de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul consumatorilor și produsele sau serviciile pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.