Cu o experiență de peste 15 ani în cercetare de piață, marketing și business management, de aproape 5 ani, Andreea Teodorescu este consultant senior în cadrul rețelei de consultanță în strategie de business și marketing, The Network. În perioada 2009-2011, Andreea a ocupat poziția de Marketing Manager la Scandia Foods, liderul pieței locale de conserve de carne și una dintre cele mai inovative companii din domeniu. Anterior, Andreea a ocupat poziția de Category și Brand Manager la Pepsi Americas, gestionând mărci ca Pepsi și Prigat. Începutul de carieră al Andreei a fost legat de zonă de market research, ea activând în acest domeniu în companii precum Synovate și Ursus Breweries.
Ce este strategia de portofoliu și la ce ajută? Care sunt direcțiile de extindere a portofoliului și extinderea unei marci existente în portofoliu? Află mai multe de la Andreea Teodorescu, parte din rețeaua de consultanță și strategie de business The Network.
Ce lucruri care fac diferența și aduc într-adevăr valoare atunci când vorbim de construcția unei mărci? Află din cursul de mai jos, susținut de Andreea Teodorescu. Andreea face parte din rețeaua de consultanță în strategie de business și marketing The Network.
11 03
Salvează acest articol și întoarce-te oricând pentru updates la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech&IT, employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2024.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
05 04
În ultimii ani, dar mai ales începând cu 2020, pe fondul măsurilor de distanțare socială, tot mai mulți antreprenori au luat în calcul sau chiar au început să folosească semnătura electronică. Lucian Daia, CTO Zitec, ne-a răspuns la cele mai importante întrebări despre acest subiect. Vezi mai jos detalii despre cum adopți o astfel de semnătură, ce opțuni există pe piață și la ce să fii atent.
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru: de la opțiuni până la costuri de acoperit în viitor, adiacente investiției.
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită. Ca să o identifici, e nevoie de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul oamenilor și produsele pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.