Este o platformă all-in-one de equity management și investiții, care oferă companiilor tech europene și părților interesate infrastructura, serviciile financiare și acoperirea rețelei de investitori și parteneri necesare pentru a accesa, gestiona și tranzacționa equity, în toate etapele de creștere. SeedBlink simplifică procesele de investiție și oferă sprijin de la rundele inițiale de finanțare, până la oportunități de investiție în companii mature, prin piața secundară.
Pentru SeedBlink, 2020 a fost un an marcat de incertitudini, dar care a adus și consolidarea rapidă a modelului și tracțiunii platformei, spune Andrei Dudoiu, co-fondator. Află din materialul de mai jos care au fost oportunitățile acestui an și care sunt planurile pentru 2021!
Pentru a înțelege în ce direcție te poți îndrepta atunci când cauți sprijin financiar pentru startupul tău, îți explicăm clar diferențele dintre toate tipurile de finanțare privată pe care le ai la dispoziție: Business Angels, Venture Capitalists, fonduri Private Equity și de investiții.
Compania oferă startupurilor acces la Data Room, consiliere (30 de minute de feedback pentru materiale), suport personalizat de marketing, acces la rețeaua lor de investitori, dezvoltarea profilului companiei, infrastructură de finanțare, actualizări și raportări pentru investitori, cap table management, management ESOP de bază, echipă dedicată de campanie (care include un deal captain, un specialist în marketing și suport operațional).
Prima întrebare pe care o pun cei de la SeedBlink unei echipe care caută finanțare este: „Care este problema specifică pe care o rezolvați și cum se diferențiază soluția voastră de cele existente pe piață?”. Un răspuns concludent ar trebui să includă o demonstrație clară a înțelegerii profunde a pieței de către fondatori, o strategie bine definită pentru atingerea obiectivelor și asigurarea că investiția în acel business are potențial de succes.
Elementele esențiale ale unui pitch pentru finanțare țin de prezentarea echipei de fondatori și a expertizei lor, definirea problemei abordate de companie, descrierea soluției (produsul/serviciul și avantajele sale unice), dimensiunea pieței și strategia de a ajunge la publicul-țintă, modelul de afaceri și proiecțiile de profitabilitate, analiza competiției și a avantajului ei competitiv, tracțiunea curentă (realizările de până acum și planurile de creștere, inclusiv cum vor fi folosite fondurile solicitate) și cererea de finanțare (suma solicitate și beneficiile pentru investitori, încheind cu un apel la acțiune).
Semnalele de alarmă care îi determină pe cei de la SeedBlink să spună „Pas” unei finanțări țin de fondatori care nu sunt implicați 100% în companie (sau sunt implicați în mai multe startupuri simultan), un cap table extrem de fragmentat (cu mulți investitori mici, ceea ce afectează agilitatea în luarea deciziilor), o deținere de acțiuni redusă a fondatorilor în etapele timpurii (într-o rundă seed, fondatorii ar trebui să dețină împreună aproximativ 70% din afacere) și evaluări ridicate bazate pe ego și nu pe realitatea companiei (care pot dăuna, pe termen lung).
Pentru că succesul se construiește cu aliați, am mapat pentru tine ecosistemul antreprenorial din România: mentori, consultanți, organizații și investitori români - aliați de la care poți învăța și obține resurse pentru creștere.
Descoperă toată rețeaua