Marian are peste 15 ani experiență în marketing și vânzări, atât B2C cât și B2B, cu ajutorul diferitelor roluri regionale sau globale pe care le-a avut în Heineken, Wrigley, FrieslandCampina, RB, Nestle sau Intersnack. De-a lungul carierei sale a fost premiat pentru activitatea sa în brand building și digital marketing . Are un Master in Marketing Stategic și un MBA la Business School Lausanne, scoala focusata pe Sustenabilitate si Antreprenoriat. Oferă consultanță strategică startup-urilor românești care adresează probleme sociale sau de mediu.
Pe Startarium, lucrăm cu specialiști pentru a aduna la un loc răspunsurile la cele mai presante întrebări ale antreprenorilor. Caută propriile provocări printre cele deja adresate, sau întreabă-ne direct și vom căuta un răspuns pentru tine.
Pune o întrebarePe Startarium, mentoratul este un mix de provocări și susținere, în care mentorul te ghidează într-o călătorie prin care el a trecut deja. Obții noi perspective despre afacerea ta, îți testezi ideile și crești ca antreprenor, 100% gratuit.
Aplică pentru mentorat