Grupul Eurolines este prezent pe piața românească din 1995, timp în care a reunit sub cupola sa 21 companii ce derulează afaceri în România, Germania și Republica Moldova. Companiile din Grupul Eurolines acoperă o gamă variată de servicii de turism și adiacente, oferind mixul necesar pentru satisfacerea celor mai complexe solicitări. Eurolines Goup deține, printre altele, brandul Eurolines România din 2006 și franciza TUI TravelCenter din 2011, când și-a îndeplinit obiectivul de business propus, semnând un parteneriat strategic cu cel mai important jucător mondial din industria turistică – TUI Group. Eurolines România este membră a alianței internaționale Eurolines și funcționează în România din anul 1995. Cu 21 de companii membre, un număr de 80 de puncte de lucru, o echipa de 700 de persoane, Grupul Eurolines România este lider de piaţă pe segmentele sale de business. Cifra de vânzări a Grupului a crescut în 2016 cu 13% şi a ajuns la nivelul de 125 milioane euro. Pentru acest an, Grupul Eurolines și-a propus consolidarea poziției de lider al pieţei de turism şi transport și o creştere de 12% a vânzărilor comparativ cu 2016, până la nivelul de aproximativ 140 milioane euro. Pentru Eurolines Group anul 2015 a marcat debutul pe un nou segment de business prin preluarea Green Village Resort 4* din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării.
Eurolines este cea mai mare companie de transport internațional din țară, fondată de Dragoș Atanasiu în anii '90. În opinia lui, o afacere sustenabilă are la bază pasiune, atitudine și competență. Descoperă povestea Eurolines în interviul de mai jos:
11 03
Salvează acest articol și întoarce-te oricând pentru updates la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech&IT, employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2024.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
05 04
În ultimii ani, dar mai ales începând cu 2020, pe fondul măsurilor de distanțare socială, tot mai mulți antreprenori au luat în calcul sau chiar au început să folosească semnătura electronică. Lucian Daia, CTO Zitec, ne-a răspuns la cele mai importante întrebări despre acest subiect. Vezi mai jos detalii despre cum adopți o astfel de semnătură, ce opțuni există pe piață și la ce să fii atent.
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru: de la opțiuni până la costuri de acoperit în viitor, adiacente investiției.
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită. Ca să o identifici, e nevoie de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul oamenilor și produsele pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.