Grupul Eurolines este prezent pe piața românească din 1995, timp în care a reunit sub cupola sa 21 companii ce derulează afaceri în România, Germania și Republica Moldova. Companiile din Grupul Eurolines acoperă o gamă variată de servicii de turism și adiacente, oferind mixul necesar pentru satisfacerea celor mai complexe solicitări. Eurolines Goup deține, printre altele, brandul Eurolines România din 2006 și franciza TUI TravelCenter din 2011, când și-a îndeplinit obiectivul de business propus, semnând un parteneriat strategic cu cel mai important jucător mondial din industria turistică – TUI Group. Eurolines România este membră a alianței internaționale Eurolines și funcționează în România din anul 1995. Cu 21 de companii membre, un număr de 80 de puncte de lucru, o echipa de 700 de persoane, Grupul Eurolines România este lider de piaţă pe segmentele sale de business. Cifra de vânzări a Grupului a crescut în 2016 cu 13% şi a ajuns la nivelul de 125 milioane euro. Pentru acest an, Grupul Eurolines și-a propus consolidarea poziției de lider al pieţei de turism şi transport și o creştere de 12% a vânzărilor comparativ cu 2016, până la nivelul de aproximativ 140 milioane euro. Pentru Eurolines Group anul 2015 a marcat debutul pe un nou segment de business prin preluarea Green Village Resort 4* din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării.
Eurolines este cea mai mare companie de transport internațional din țară, fondată de Dragoș Atanasiu în anii '90. În opinia lui, o afacere sustenabilă are la bază pasiune, atitudine și competență. Descoperă povestea Eurolines în interviul de mai jos:
08 01
Salvează acest articol și întoarce-te oricând, pentru update-uri la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech & IT, de employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2025.
08 01
Pentru al șaptelea an consecutiv, Startarium mapează ecosistemul local de programe pentru antreprenori. Descoperă în acest articol care sunt incubatoarele și acceleratoarele la care poți să aplici în 2025 și cum să alegi între ele: îți explicăm felul în care sunt construite, ce tip de finanțare oferă, dar și tipurile de industrii și stadii de dezvoltare pentru care caută aplicanți. Pregătește-ți lista și aplică și tu!
08 01
Participarea la un program internațional de creștere pentru afacerea ta este clar o oportunitate care îți poate oferi acces la resurse importante și expunere considerabilă. În materialul de mai jos vei descoperi care sunt cele mai cunoscute acceleratoare și programe și când poți să aplici la ele.
19 04
Tehnologia a eficientizat multe dintre aspectele vieții noastre, de la cum comunicăm, la modul în care gestionăm datele. Acum, prin sistemul RO e-Factura este revoluționat și modul în care ne administrăm afacerile din punct de vedere fiscal, în relația cu organele fiscale și cu ceilalți operatori economici.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi mai întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei pe care o ai deja, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru. Deci nu uita de fluxul de numerar și de bugetul de venituri și cheltuieli!
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită? Ca să o identifici, trebuie să treci printr-un proces de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul consumatorilor și produsele sau serviciile pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.