Peste 25 de ani de experiență de business în zonele de antreprenoriat, consiliere și training; Certificat Huthwaite International (UK) în vânzări pentru cursul SPIN® Selling Skills (2002-2013), Negotiation Skills® (2008-2013) și ASMS (Account Strategies for Major Sales (2010-2013). Din 2014, în cadrul Leverage, susține o serie de sesiuni, simulări și experiențe sub licența Program on Negotiation - consorțiu de dezvoltare și practică din domeniul negocierii și al medierii conflictelor, format de Harvard Law School, Massachusetts Institute of Technology și Tufts University. În 2014 a dezvoltat unul dintre cele mai avansate cursuri de negociere existente pe piața românească: GetLeverage in Negotiation. Trainingul transpune în practică exeriența acumulată în cei peste 25 de ani de vânzări, negociere și training. De câțiva ani, Sabin a început să țină un blog de negociere. Acolo, în limita contractelor de confidențialitate, exemplifică modalitățile practice prin care negociatorii pot obține rezultate mai bune. Pe același blog, Sabin a publicat și un material care sintetizează câteva idei cheie legate de negocierea de succes.
Cum îți dozezi puterea de negociere în relația cu furnizorii atunci când ești la început de drum? Află ce trebuie să faci de la Sabin Gîlceavă, sunt consultant în negociere la Leverage Negotiation, singura firmă românească de pregătire, shadowing și reprezentare în negociere.
11 03
Salvează acest articol și întoarce-te oricând pentru updates la zi. Aici găsești atât evenimentele deschise, cât și cele care se vor anunța în curând. Online și offline, de la networking pur pentru startupuri, la conferințe tech&IT, employer branding, PR sau marketing, organizează-ți din timp agenda pentru 2024.
20 10
De unde începi când vrei să îți deschizi propria afacere? Primul pas este completarea unui business canvas. Află de mai jos ce pași trebuie să parcurgi!
05 04
În ultimii ani, dar mai ales începând cu 2020, pe fondul măsurilor de distanțare socială, tot mai mulți antreprenori au luat în calcul sau chiar au început să folosească semnătura electronică. Lucian Daia, CTO Zitec, ne-a răspuns la cele mai importante întrebări despre acest subiect. Vezi mai jos detalii despre cum adopți o astfel de semnătură, ce opțuni există pe piață și la ce să fii atent.
10 02
Dacă te gândești că un credit bancar ar putea fi o variantă de finanțare pentru afacerea ta, e important să analizezi întâi ce presupune un astfel de instrument de finanțare pe termen scurt și lung, dar și ce nevoi concrete ai vrea să finanțezi prin intermediul lui.
16 11
Dacă îți deschizi o afacere sau dacă vrei să dezvolți activitatea companiei, e nevoie să acorzi atenție investiției pe care o presupune acest lucru: de la opțiuni până la costuri de acoperit în viitor, adiacente investiției.
04 09
Ai primit actele companiei, te-ai apucat de treabă și vrei să te concentrezi pe creștere. Înainte de orice, e bine să te asiguri că din punct de vedere administrativ ești pregătit și ai toate actele aduse la zi (obligatoriu în cazul unui control). Mai jos găsești lista celor esențiale.
06 08
Te-ai decis că vrei propria afacere, dar nu ai încă o idee care ți se pare potrivită. Ca să o identifici, e nevoie de documentare și învățare. Important este să îți creezi un obicei din a explora tendințe sau modificări în comportamentul oamenilor și produsele pe care le folosesc.
18 08
Dacă afacerea ta intră în afaceri cu parteneri noi, pe piețe noi sau derulează operațiuni cu valori mai mari, trebuie să te asiguri că alegi un instrument bancar potrivit tranzacției efectuate. Poți apela în situații de acest tip la acreditive: un instrument de plată sigur care te protejează contra riscurilor comerciale internaționale și prin care te asiguri că partenerul comercial își respectă obligațiile.