Savjetovanje na Startariumu

Odgovori stručnjaka na najteža pitanja poduzetnika – pogledaj praktična rješenja, uči iz lokalnih studija slučaja i postavi pitanja.

Pronađi saveznike

Savjetovanje

Odgovori stručnjaka na najteža pitanja poduzetnika – pogledaj praktična rješenja, uči iz lokalnih studija slučaja i postavi pitanja.

Savjetovanje je za tebe ako:

  • Imaš vrlo specifično i praktično pitanje
  • Trebaš stručno znanje koje nemaš unutar svog tima
  • Zapeo/la si i trebaš mišljenje stručnjaka
  • Tražiš objektivno mišljenje

Provjeri je li tvoje pitanje ovdje

  • A: E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații...

    A:

    E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații despre problemele pe care le au de rezolvat.   

    O alta opțiune ar fi să organizezi focus grupuri cu oameni din fabrici (6 –12 persoane) care îți pot spune problemele lor. Altă variantă este să faci un chestionar sau interviu pe care să-l distribui mai departe.

    În ambele situații, scopul este acela de a colecta cât mai multe informații și de a vedea care este problema comună - adică insightul. Acestea pot fi prezentate apoi într-un video foarte scurt, de exemplu, care să conțină povestea problemei și care este soluția pe care o propuneți de la A la Z. 

    OVI BI MATERIJALI TREBALI BITI KORISNI:
    Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz
    Strukturirano učenje putem vođenih tečajeva
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Savjetnici s kojima možeš raditi na određenim temama
    Tudor Juravlea | Design Thinking Society, Co-Fondator
  • A: Ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.

    A:

    În general, produsele de nișă/artizanale sunt mai calitative, mai pretențioase, dar și mai scumpe decât opțiunile tradiționale din comerț pe linia respectivă de produs. În acest caz, provocarea e să ajungi la oamenii care ar putea și ar vrea să cumpere produsele tale.  

    Pentru asta însă, ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.  Dacă ai deja o clientelă stabilă, extinsă, poți folosi relația cu aceștia pentru a afla despre avantajele competitive ale produsului tău, dar și pentru a înțelege cum arată profilul cumpărătorului, ca apoi să poți calibra eventualele acțiuni de marketing exact spre nișa voastră. 

    OVI BI MATERIJALI TREBALI BITI KORISNI:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    Strukturirano učenje putem vođenih tečajeva
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
  • A: O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar...

    A:

    O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar exclusivist. Această metoda poate atrage atenția clienților care își vor dori să fie printre puținii cumpărători ai produsului.

Studije slučaja. Usporedi ih sa svojim poslovnim poduhvatom

Tvoje pitanje nije ovdje?
Pošalji nam e-mail!

Postavi pitanje