Savjetovanje na Startariumu

Odgovori stručnjaka na najteža pitanja poduzetnika – pogledaj praktična rješenja, uči iz lokalnih studija slučaja i postavi pitanja.

Pronađi saveznike

Savjetovanje

Odgovori stručnjaka na najteža pitanja poduzetnika – pogledaj praktična rješenja, uči iz lokalnih studija slučaja i postavi pitanja.

Savjetovanje je za tebe ako:

  • Imaš vrlo specifično i praktično pitanje
  • Trebaš stručno znanje koje nemaš unutar svog tima
  • Zapeo/la si i trebaš mišljenje stručnjaka
  • Tražiš objektivno mišljenje

Provjeri je li tvoje pitanje ovdje

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    OVI BI MATERIJALI TREBALI BITI KORISNI:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    Strukturirano učenje putem vođenih tečajeva
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Savjetnici s kojima možeš raditi na određenim temama
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    OVI BI MATERIJALI TREBALI BITI KORISNI:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Strukturirano učenje putem vođenih tečajeva
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    Savjetnici s kojima možeš raditi na određenim temama
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    OVI BI MATERIJALI TREBALI BITI KORISNI:
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Strukturirano učenje putem vođenih tečajeva
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Studije slučaja. Usporedi ih sa svojim poslovnim poduhvatom

Tvoje pitanje nije ovdje?
Pošalji nam e-mail!

Postavi pitanje