Ai găsit un apel de finanțare european, ai depus online cererea, ți-a fost aprobată și începi proiectul. Pentru a încasa tranșele de bani (și uneori și în perioada ulterioară proiectului), trebuie să trimiți rapoarte periodice autorității de management a respectivului apel. Află mai jos cine trebuie să se ocupe de raportare în compania ta și la ce să fii atent.
Articolul de față este al cincilea din seria despre finanțările nerambursabile primite de la Uniunea Europeană (UE): în primul am explicat de unde vin banii europeni, în al doilea am detaliat etapele depunerii unei cereri de finanțare, în al treilea ți-am spus la ce să fii atent dacă apelezi la o firmă de consultanță în domeniu, iar în al patrulea am vorbit despre bugetul proiectului.
Pe scurt
- Derulare proiect european
- Raportarea cheltuielilor eligibile
-
Mecanismul cererilor de prefinanțare
Više o ovoj temi
-
Totul despre fondurile europene nerambursabile | Apelez sau nu la o firmă de consultanță?
Analize & opinii, Știri despre investiții, Investiții
-
Totul despre fondurile europene nerambursabile | Cum faci bugetul unui proiect
Știri despre investiții, Investiții
-
Înscrierile în competiția „Românii sunt antreprenori” 2025 se încheie pe 16 aprilie
Noutăți din business, Știri despre investiții, Evenimente de business, Investiții, Pitching
-
Programul „Start-Up Nation 2024-2025”: finanțare oferită și cine se poate înscrie
Noutăți din business, Finanțare
-
Oportunități pentru antreprenoare, în 2025: programe, competiții și comunități
Noutăți din business, Știri despre investiții, Antreprenoriat feminin, Finanțare
-