Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Impact Hub Bucharest și Startarium, alături de partenerul principal Rompetrol și cu sprijinul Climate-KIC, au lansat cea de-a patra ediție a raportului despre startupurile verzi din România: „Romanian Green Startups Overview Report 2024”. Acesta oferă o imagine de ansamblu asupra stadiului actual al ecosistemului, a legislației care sprijină businessurile verzi, studii de caz, precum și cifre esențiale – toate integrate în contextul european.
În România, e-commerce-ul continuă să crească accelerat, dar această expansiune înseamnă și un impact semnificativ asupra mediului. O afacere online poate face tranziția către un model de consum mai sustenabil folosind ambalaje eco, optimizându-și website-ul sau prin inițiative re-commerce. Descoperă în infograficul de mai jos 11 strategii pentru a avea un business e-commerce cu adevărat responsabil față de planetă și societate.
În masterclassul „Cum construiești un brand coerent”, desfășurat în cadrul evenimentului Românii sunt antreprenori 2023, Mihaela Joița și Andrei Lasc (cofondatori POARTA 9) au explicat diferențele dintre marketing și branding, cum începi construcția unui brand și cum o susții în timp. Află mai multe urmărind înregistrarea de mai jos!