Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.
O strategie de influencer marketing poate fi o metodă eficientă de a-ți aduce produsele/serviciile în fața cât mai multor potențiali clienți (deci de a genera brand awareness), de a construi încredere și a vinde mai mult. Creatorii de conținut pot face un takeover al contului tău de Instagram, pot primi produse sau conținut exclusiv, pot organiza sesiuni de live shopping, experiențe offline memorabile, provocări care să devină virale pe TikTok sau te pot intervieva pe YouTube, în timp ce povestești cum ți-ai început afacerea.
Pe scurt
-
Alege influenceri relevanți
-
Definește obiective clare, măsoară și optimizează
-
Nu uita de un contract detaliat
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Više o ovoj temi
-
Analize & opinii, AgriFood
Oleg Moraru, Director Programe Economie Rurală și Granturi Rambursabile la Romanian American Foundation (RAF), discută despre provocările și soluțiile pentru startupurile din sectorul AgriFood din România.
-
Analize & opinii
Descoperă 7 direcții strategice pe termen scurt și lung, pe care guvernanții și mediul politic le pot urma pentru susținerea întreprinderilor mici și mijlocii din România.
-
Leadership & management, Marketing & vânzări
Fii „mobile-first”. Ai grijă de proprietatea intelectuală când creezi un brand. Integrează în afacere practici de sustenabilitate. Schimbă obiceiurile liderului dacă vrei să schimbi rezultatele businessului. Am strâns în acest articol principalele lecții pe care le-am învățat din masterclassurile de la Românii sunt antreprenori, pe 15 mai 2025.
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
-
Analize & opinii, Green Startups, Idei & modele de business
La nivel global, doar un copac este plantat pentru fiecare 8 copaci tăiați. Dincolo de cifre, dificultățile de reîmpădurire vin și din tipul de sol, condițiile de mediu și dificultățile legate de teren. O companie românească formată din 5 ingineri și cercetători își propune să rezolve aceste probleme cu ajutorul unor drone ce lansează nu semințe, ci proiectile cu puieți deja crescuți. Află cum vor cei de la Seedpods să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile. Seedpods se numără printre participanții din categoria Seed Stage în ediția din 2024 a programului Romania ClimAccelerator, organizat de Impact Hub Bucharest și partenerul principal Raiffeisen Bank România, cu sprijinul EIT Climate-KIC să schimbe felul în care plantăm și creștem pădurile.
-
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.