Marketing & vânzări

Odată ce ai creat un produs sau serviciu, afacerea ta are nevoie de o strategie de marketing, pentru a atrage vânzări constante și a fideliza clienții. Aici poți afla mai multe pe această temă.

Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 29 )
  • Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Când afacerea ta prinde avânt, nu mai este suficient doar să livrezi produse/servicii bune – ai nevoie să spui poveștile din spatele brandului într-un mod care să inspire și să creeze conexiuni reale. Însă, pe măsură ce agenda de antreprenor se umple cu strategii, parteneriate și decizii de business, scrisul rămâne tot mai des pe ultimul loc. Aici intervine un brand content writer: află mai jos de ce ai nevoie de unul.

  • Cum construiești un brand coerent | MASTERCLASS cu POARTA9 (RSA 2023)

    Cum construiești un brand coerent | MASTERCLASS cu POARTA9 (RSA 2023)

    În masterclassul „Cum construiești un brand coerent”, desfășurat în cadrul evenimentului Românii sunt antreprenori 2023, Mihaela Joița și Andrei Lasc (cofondatori POARTA 9) au explicat diferențele dintre marketing și branding, cum începi construcția unui brand și cum o susții în timp. Află mai multe urmărind înregistrarea de mai jos!

  • Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    Cum ieși în evidență online ca brand, într-o lume plină de AI (chiar dacă nu ai buget)

    A avea un brand remarcat devine din ce în ce mai dificil într-un peisaj digital suprasaturat de conținut creat cu inteligența artificială. În acest context, descoperă două metode prin care o afacere poate ieși în evidență în mediul online: poveștile autentice, interesante și relevante, respectiv documentarea și experimentarea continuă.

  • Ghid complet pentru a apărea în Google AI Overviews (poziția 0), în 2025

    Ghid complet pentru a apărea în Google AI Overviews (poziția 0), în 2025

    AI Overviews sunt rezumatele generate de Google folosind inteligența artificială, afișate automat pe poziția 0 în rezultatele căutării. Lansate la final de mai și în România, acestea schimbă strategia SEO a magazinelor e-commerce și a altor website-uri. Află din articolul de față ce trebuie să faci, din sfaturile experților prezenți la ediția de primăvară a GPeC Summit (27 aprilie, Teatrul Național București).

  • Ce trebuie să conțină un website e-commerce de succes | INFOGRAFIC

    Ce trebuie să conțină un website e-commerce de succes | INFOGRAFIC

    Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.