Ce trebuie să conțină un website e-commerce de succes (infografic)

Dacă îți vinzi produsele pe internet, ai nevoie de un website e-commerce pus la punct, care să transforme cât mai mulți vizitatori în clienți. Pentru a avea vânzări și a fi profitabil, un magazin online trebuie construit din start pe o fundație solidă (brandingul afacerii tale) și trebuie să conțină o serie de elemente vitale. Despre acestea din urmă discutăm pe larg în articolul de mai jos.

Degeaba ai reclame online care îi direcționează pe consumatori către landing page-uri cu oferte, dacă nu ți-ai gândit întregul website din punctul de vedere al călătoriei clientelare, al experienței utilizatorilor (User Experience/UX) și dacă nu știi cine ți-ar putea fi client, ce nevoi are, ce caută el online, cum poate găsi asta ușor pe site, ce l-ar convinge să cumpere, cum achiziționează/returnează cât mai rapid, cum poate deveni client recurent și cum te poate recomanda și altora. 

Pe scurt

  • Pornește de la branding
  • Homepage și propunerea de valoare
  • Top bar