Tanácsadás a Startariumról

Szakértők válaszolnak a vállalkozók legnehezebb kérdéseire – tekintsd meg a gyakorlati megoldásokat, tanulj az esettanulmányokból és tegyél fel kérdéseket.

Szövetségeseket találni

Tanácsadás

Szakértők válaszolnak a vállalkozók legnehezebb kérdéseire – tekintsd meg a gyakorlati megoldásokat, tanulj az esettanulmányokból és tegyél fel kérdéseket.

A tanácsadás neked szól, ha

  • Van egy nagyon konkrét és gyakorlatias kérdésed
  • Szükséged van olyan a szakértelemre, ami senkinek nincs a csapatodból.
  • Elakadtál, és szakértői véleményre van szükséged
  • Objektív és nem érzelmi alapú perspektívát keresel

Hátha itt van a kérdésed

  • A: E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații...

    A:

    E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații despre problemele pe care le au de rezolvat.   

    O alta opțiune ar fi să organizezi focus grupuri cu oameni din fabrici (6 –12 persoane) care îți pot spune problemele lor. Altă variantă este să faci un chestionar sau interviu pe care să-l distribui mai departe.

    În ambele situații, scopul este acela de a colecta cât mai multe informații și de a vedea care este problema comună - adică insightul. Acestea pot fi prezentate apoi într-un video foarte scurt, de exemplu, care să conțină povestea problemei și care este soluția pe care o propuneți de la A la Z. 

    Ezeknek az anyagoknak hasznosnak kell lenniük:
    Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz
    Strukturált tanulás irányított kurzusokon keresztül
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Tanácsadók, akikkel konkrét témákban dolgozhatnak
    Tudor Juravlea | Design Thinking Society, Co-Fondator
  • A: Ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.

    A:

    În general, produsele de nișă/artizanale sunt mai calitative, mai pretențioase, dar și mai scumpe decât opțiunile tradiționale din comerț pe linia respectivă de produs. În acest caz, provocarea e să ajungi la oamenii care ar putea și ar vrea să cumpere produsele tale.  

    Pentru asta însă, ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.  Dacă ai deja o clientelă stabilă, extinsă, poți folosi relația cu aceștia pentru a afla despre avantajele competitive ale produsului tău, dar și pentru a înțelege cum arată profilul cumpărătorului, ca apoi să poți calibra eventualele acțiuni de marketing exact spre nișa voastră. 

    Ezeknek az anyagoknak hasznosnak kell lenniük:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    Strukturált tanulás irányított kurzusokon keresztül
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
  • A: O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar...

    A:

    O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar exclusivist. Această metoda poate atrage atenția clienților care își vor dori să fie printre puținii cumpărători ai produsului.

Esettanulmányok. Hasonlítsd össze a vállalkozásoddal.

A kérdésed nincs itt?
Küldj nekünk egy e-mailt

Tegyél fel egy kérdést