Tanácsadás a Startariumról

Szakértők válaszolnak a vállalkozók legnehezebb kérdéseire – tekintsd meg a gyakorlati megoldásokat, tanulj az esettanulmányokból és tegyél fel kérdéseket.

Szövetségeseket találni

Tanácsadás

Szakértők válaszolnak a vállalkozók legnehezebb kérdéseire – tekintsd meg a gyakorlati megoldásokat, tanulj az esettanulmányokból és tegyél fel kérdéseket.

A tanácsadás neked szól, ha

  • Van egy nagyon konkrét és gyakorlatias kérdésed
  • Szükséged van olyan a szakértelemre, ami senkinek nincs a csapatodból.
  • Elakadtál, és szakértői véleményre van szükséged
  • Objektív és nem érzelmi alapú perspektívát keresel

Hátha itt van a kérdésed

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    Ezeknek az anyagoknak hasznosnak kell lenniük:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    Strukturált tanulás irányított kurzusokon keresztül
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Tanácsadók, akikkel konkrét témákban dolgozhatnak
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    Ezeknek az anyagoknak hasznosnak kell lenniük:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Strukturált tanulás irányított kurzusokon keresztül
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    Tanácsadók, akikkel konkrét témákban dolgozhatnak
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    Ezeknek az anyagoknak hasznosnak kell lenniük:
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Strukturált tanulás irányított kurzusokon keresztül
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Esettanulmányok. Hasonlítsd össze a vállalkozásoddal.

A kérdésed nincs itt?
Küldj nekünk egy e-mailt

Tegyél fel egy kérdést