Consultancy on Startarium

Experts' answers to entrepreneurs' most difficult questions – see practical solutions, learn from local study cases and ask questions.

Find allies

Consultancy

Experts' answers to entrepreneurs' most difficult questions – see practical solutions, learn from local study cases and ask questions.

Consultancy is for you if you

  • Have a very specific and practical question
  • Need the expertise you don't own in your team
  • Are stuck and you need an experts' opinion
  • Look for an objective and non-emotional perspective

See if your question is here

  • A: E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații...

    A:

    E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații despre problemele pe care le au de rezolvat.   

    O alta opțiune ar fi să organizezi focus grupuri cu oameni din fabrici (6 –12 persoane) care îți pot spune problemele lor. Altă variantă este să faci un chestionar sau interviu pe care să-l distribui mai departe.

    În ambele situații, scopul este acela de a colecta cât mai multe informații și de a vedea care este problema comună - adică insightul. Acestea pot fi prezentate apoi într-un video foarte scurt, de exemplu, care să conțină povestea problemei și care este soluția pe care o propuneți de la A la Z. 

    THESE MATERIALS SHOULD BE USEFUL:
    Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz
    STRUCTURED LEARNING THROUGH GUIDED COURSES
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    CONSULTANTS TO WORK WITH ON SPECIFIC TOPICS
    Tudor Juravlea | Design Thinking Society, Co-Fondator
  • A: Ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.

    A:

    În general, produsele de nișă/artizanale sunt mai calitative, mai pretențioase, dar și mai scumpe decât opțiunile tradiționale din comerț pe linia respectivă de produs. În acest caz, provocarea e să ajungi la oamenii care ar putea și ar vrea să cumpere produsele tale.  

    Pentru asta însă, ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.  Dacă ai deja o clientelă stabilă, extinsă, poți folosi relația cu aceștia pentru a afla despre avantajele competitive ale produsului tău, dar și pentru a înțelege cum arată profilul cumpărătorului, ca apoi să poți calibra eventualele acțiuni de marketing exact spre nișa voastră. 

    THESE MATERIALS SHOULD BE USEFUL:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    STRUCTURED LEARNING THROUGH GUIDED COURSES
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
  • A: O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar...

    A:

    O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar exclusivist. Această metoda poate atrage atenția clienților care își vor dori să fie printre puținii cumpărători ai produsului.

Study cases. Compare it to your business

Your question is not here?
Send us an e-mail!

Ask a question