Consultancy on Startarium

Experts' answers to entrepreneurs' most difficult questions – see practical solutions, learn from local study cases and ask questions.

Find allies

Consultancy

Experts' answers to entrepreneurs' most difficult questions – see practical solutions, learn from local study cases and ask questions.

Consultancy is for you if you

  • Have a very specific and practical question
  • Need the expertise you don't own in your team
  • Are stuck and you need an experts' opinion
  • Look for an objective and non-emotional perspective

See if your question is here

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    THESE MATERIALS SHOULD BE USEFUL:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    STRUCTURED LEARNING THROUGH GUIDED COURSES
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    CONSULTANTS TO WORK WITH ON SPECIFIC TOPICS
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    THESE MATERIALS SHOULD BE USEFUL:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    STRUCTURED LEARNING THROUGH GUIDED COURSES
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    CONSULTANTS TO WORK WITH ON SPECIFIC TOPICS
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    THESE MATERIALS SHOULD BE USEFUL:
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    STRUCTURED LEARNING THROUGH GUIDED COURSES
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Study cases. Compare it to your business

Your question is not here?
Send us an e-mail!

Ask a question