Consulenza di startarium

Le risposte degli specialisti per le domande più pressanti degli imprenditori - Scopri soluzioni, imparano dagli studi sui casi locali e inviaci le loro domande.

Trova alleati

Consulente

Le risposte degli specialisti per le domande più pressanti degli imprenditori - Scopri soluzioni, imparano dagli studi sui casi locali e inviaci le loro domande.

La consulenza è per te se

  • Hai una domanda concreta e molto applicata
  • Hai bisogno di competenza che non hai una squadra
  • Sei bloccato e hai bisogno dell'intervento di uno specialista
  • Alla ricerca di un obiettivo obiettivo e non coinvolto

Controlla se trovi la tua domanda qui

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    Potrebbero anche aiutare questi materiali:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    Impara strutturato nei corsi guidati
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Consulenti che possono lavorare con te sull'argomento
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    Potrebbero anche aiutare questi materiali:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Impara strutturato nei corsi guidati
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    Consulenti che possono lavorare con te sull'argomento
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    Potrebbero anche aiutare questi materiali:
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Impara strutturato nei corsi guidati
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Casi studio. Estrapolati sulla tua attività

Non trovi la tua domanda qui?
Mandaci un email!

Fai una domanda