Puterea comunității în business

Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.

We For Real – startupul care învață organizațiile să creeze comunități sănătoase

Mădălina Neagu și Liviu Cadariu (foto jos) sunt fondatorii We For Real – un startup care oferă cursuri, resurse și consultanță pentru community building. Cursul online de bază este self-paced, cu cât mai puțină teorie și cât mai multe elemente practice, procesul fiind foarte similar cu frameworkurile care te ghidează înspre crearea unui business. 

Te învață, spre exemplu, cum să definești scopul comunității (misiune, viziune, valori), cum să conturezi profilurile ideale de membri (member persona) și să adaptezi propunerea de valoare pentru fiecare dintre ei, cum să faci o strategie de atragere a membrilor și nucleul viitoarei …