Content creator cu o pasiune pentru social media și trenduri în comunicarea digitală. Inspirată de muzică, literatură, artă urbană și toate lucrurile care pot avea un impact pozitiv în societate. Recunoscătoare pentru toate poveștile pe care le scriem împreună.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Elon Musk anunță că a vândut platforma X companiei sale xAI, China și UE discută „condiții de concurență echitabile” în domeniul comerțului, în contextul războiului economic declanșat de SUA, și fondul de investiții Mid Europa Partners a decis să scoată la vânzare Urgent Cargus, al doilea cel mai mare jucător din industria de curierat. Ce altceva s-a mai întâmplat săptămâna asta în business? Rămâi aproape și-ți spunem îndată. Bine ai revenit la „Pastila de antreprenoriat”!