Cum te asiguri că nevoia pentru care construiești o soluție este reală? Și apoi, ce instrumente și tehnici poți să folosești ca să îți validezi soluția? Află care sunt pașii până la product-market fit din acest capitol!
Innovators for Children, programul de accelerare dedicat dezvoltării și implementării soluțiilor tehnologice care îmbunătățesc viețile copiilor și tinerilor, anunță lansarea celei de-a șasea ediții. Înscrierile sunt deschise până pe data de 19 august.
Primii pași pentru a începe procesul de validare: ce este propunerea de valoare, de ce e ea importantă în relația dintre client și produs/serviciu și care sunt întrebările corecte pentru a o găsi pe a ta? Aflăm de la Adina Crețu (Director Programs & Entrepreneurial Growth, Impact Hub Bucharest) și Diana Matache (Community Builder Startarium).
În funcție de tipul produsului/serviciului tău, poți folosi mai multe soluții la îndemână, ca să îl validezi în piață. Dar cea mai bună validare vine tot de la clienții care dispuși să plătească pentru ceea ce le oferi. Află mai multe de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize)!
Product-market fit îți arată că ai o piață pentru produsul/serviciul tău. Așa te asiguri că dezvolți o soluție care să fie dorită de către publicul-țintă și că acesta este dispus să plătească pentru valoarea pe care i-o aduci. Află cum transformi acest concept în realitate, de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize).
Ca parte a filosofiei larg răspândite despre lean startup, identificarea unei probleme de rezolvat pentru un anumit segment de clienți și validarea nevoii este fundamentală pentru construirea unui startup de succes. Află cum decurge acest proces, de la Mircea Vădan (Managing Partner Activize).