Webinar FOCUS | Cum testezi dacă produsul tău va avea succes. Primii pași
20.09.2021
Primii pași pentru a începe procesul de validare: ce este propunerea de valoare, de ce e ea importantă în relația dintre client și produs/serviciu și care sunt întrebările corecte pentru a o găsi pe a ta? Aflăm de la Adina Crețu (Director Programs & Entrepreneurial Growth, Impact Hub Bucharest) și Diana Matache (Community Builder Startarium).
Pe 29 sepembrie, la ora 17:00, a avut loc prima sesiune din programul Startarium FOCUS: Validare, deschisă tuturor celor ce au aplicat în program.
Urmărește înregistrarea webinarului:
Am învățat despre primii pași în procesul de validare:
Cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum. Din 2016, Startarium oferă acces la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes. Platforma este construită pe 4 piloni, meniți să ofere sprijin pe cele 4 verticalele ale creșterii antreprenoriale – know how, instrumente, o rețea de oameni și organizații la care poți apela și oportunități active de finanțare și dezvoltare.
Noutăți din business, Idei & modele de business, Incubatoare & acceleratoare
ÎNSCRIERI ÎNCHISE | 1 problemă. 10 antreprenori. 10 mentori pentru a o rezolva. O serie de programe-capsulă pentru antreprenori, concentrate pe rezolvarea unei singure nevoi esențiale în business, cu ajutorul Rețelei Startarium. Vei obține perspective noi, soluții și îndrumare structurată, prin mentorat 1-la-1, peer-sharing, teorie și practică. Aplică azi!
Idei & modele de business, Marketing & vânzari (cursuri)
Propunerea de valoare descrie valoarea pe care o aduci clienților tăi, într-un mod concis, relevant și simplu. Descoperă mai jos cum folosești un Value Proposition Canvas, pentru a o clarifica!
Noutăți din business, Evenimente de business, Finanțare, Pitching
RongoDesign, My Secret Land și BAClass au câștigat premiile competiției de pitching „Românii sunt antreprenori” 2025, în valoare totală de 50.000 de euro, după ce 7 startupuri și-au prezentat afacerea pe scena evenimentului din 15 mai, la Radisson Blu Hotel București.
Te așteptăm la Românii sunt antreprenori ca să-ți iei doza de inspirație de la speakerii de pe scenă, să vezi pitchurile din finala competiției, să descoperi afaceri care schimbă lucrurile și să iei pulsul ecosistemului antreprenorial românesc.
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
E-Commerce, Idei & modele de business, Profil de antreprenor
La început de pandemie, Raluca Hăulică a făcut pasul către antreprenoriat, alegându-și segmentul de „affordable luxury” din industria de încălțăminte. Astăzi, brandul ei, Alura, a ajuns la o cifră de afaceri de 600.000 de euro și este în proces de internaționalizare. Îți facem cunoștință cu filosofia de business a unui antreprenor din Generația Z.
Log into your account to read the rest of the article.
Nu ai încă un cont? Încearcă accesul nelimitat la informație, inspirație și educație,
prin conținut original și atent curatoriat.Totul, de la 1 Euro pe lună.