Află cum aduce comunicarea plus-valoare în activitatea unei companii și ce instrumente poți să folosești ca să dai mai departe mesaje clare și relevante.
Afacerile mici au provocări specifice, legate de restricții de buget și resurse limitate. Dar asta nu înseamnă că nu există abordări strategice de marketing care îți pot pune în valoare ideile ingenioase de promovare. Descoperă mai jos o listă cu 11 strategii de marketing online și offline, gândite special pentru afaceri mici!
Îți amintești când te-ai logat ultima dată pe rețelele de socializare fără să îți apară, aproape instantaneu, reclame la diferite produse și servicii? Dacă nu, înseamnă că și tu ești de acord că în prezent mediul online este saturat de conținut promoțional, iar utilizatorii se simt adesea copleșiți de avalanșa de reclame și postări care promovează direct produse/servicii.
Trăim într-o eră digitală în continuă schimbare, așa că antreprenorii sunt determinați să implementeze strategii moderne de dezvoltare a businessului lor, care să țină cont de importanța mediului online în viața consumatorilor.
„Comunicarea este cea mai importantă abilitate pe care o poate avea un lider.” – Richard Branson
Un Pitch Deck este prezentarea care însoțește un pitch - fie că vrei să atragi investiții, parteneri, clienți sau noi membri în echipă.