Afacerile mici au provocări specifice, legate de restricții de buget și resurse limitate. Dar asta nu înseamnă că nu există abordări strategice de marketing care îți pot pune în valoare ideile ingenioase de promovare. Descoperă mai jos o listă cu 11 strategii de marketing online și offline, gândite special pentru afaceri mici!
Într-un studiu din 2018, realizat în SUA, Deloitte a descoperit că afacerile mici care sunt avansate din punct de vedere digital au venituri de două ori mai mari/angajat decât cele care nu fac marketing online sau e-commerce. De atunci, instrumentele digitale au devenit și mai eficiente – deci este important să știi să le folosești pe cele corecte pentru businessul tău.
Același studiu nota că 80% dintre afacerile mici nu folosesc la capacitate maximă instrumentele digitale existente. Dacă și businessul tău se confruntă cu această problemă, atunci acest articol te poate ajuta să-ți revigorezi eforturile de marketing.
Pe scurt
-
Marketingul și afacerile mici
-
Folosește platformele digitale, pentru a câștiga vizibilitate și engagement
Online Content Creator @ Impact Hub Bucharest
Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
More on this topic
-
Idei & modele de business, Marketing & vânzări
Crearea unei comunități cere implicare și alegeri strategice, dar și o motivație puternică drept punct de pornire și obiective pe termen lung. Ce înseamnă o comunitate de business? Care sunt principiile după care să te ghidezi când o construiești? Și, mai ales, răspunde ea unei nevoi reale a membrilor? Răspundem la aceste întrebări alături de 3 organizații cu ADN comunitar – We For Real, Kofi Ti și Magazin Zero Waste.
-
Noutăți din business, Green Startups, Marketing & vânzări
Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
-
Marketing & vânzări
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
-
Marketing & vânzări
Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.
-
Marketing & vânzări, Marketing & vânzari (cursuri)
75% dintre marketeri folosesc instrumente de AI pentru a reduce sarcinile manuale. Iar HubSpot, platformă cu CRM integrat și bazată pe inteligență artificială, îți oferă acces, într-un singur loc, la instrumente de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Andrei Stoica, Managing Partner la agenția de growth marketing Stoica.co, ne explică în acest articol care sunt beneficiile folosirii unei astfel de platforme pentru dezvoltarea afacerii tale.
-
Analize & opinii, Marketing & vânzări, Marketing & vânzari (cursuri)
Influencer marketingul este o tehnică de marketing digital care ajută brandurile să se conecteze cu publicul lor țintă. Pentru a avea o colaborare cât mai fructuoasă cu un creator de conținut, trebuie să ai în vedere o serie de bune practici, despre care am vorbit cu Cristian China-Birta, Managing Partner Kooperativa 2.0.