Consultoría de inicio

Las respuestas de especialistas a las preguntas más apremiantes de los empresarios: descubren soluciones, aprenda de los estudios de caso locales y envíenos sus preguntas.

Encontrar aliados

consultor

Las respuestas de especialistas a las preguntas más apremiantes de los empresarios: descubren soluciones, aprenda de los estudios de caso locales y envíenos sus preguntas.

La consultora es para ti si

  • Tienes una pregunta concreta y altamente aplicada.
  • Necesitas experiencia que no tienes un equipo.
  • Estás atascado y necesito la intervención de un especialista.
  • Buscando una perspectiva objetiva y no involucrada.

Compruebe si encuentras tu pregunta aquí

  • A: E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații...

    A:

    E bine să-ți găsești oameni care sunt apropiați de tine, prieteni care vând echipamente, de exemplu, care să îți dea niște informații despre problemele pe care le au de rezolvat.   

    O alta opțiune ar fi să organizezi focus grupuri cu oameni din fabrici (6 –12 persoane) care îți pot spune problemele lor. Altă variantă este să faci un chestionar sau interviu pe care să-l distribui mai departe.

    În ambele situații, scopul este acela de a colecta cât mai multe informații și de a vedea care este problema comună - adică insightul. Acestea pot fi prezentate apoi într-un video foarte scurt, de exemplu, care să conțină povestea problemei și care este soluția pe care o propuneți de la A la Z. 

    También podrían ayudar a estos materiales.:
    Product-market fit: Metode, instrumente de testare și validare și studii de caz
    Aprende estructurado en cursos guiados.
    Product - market fit Cum îți construiești și validezi soluția
    Consultores que pueden trabajar con usted sobre el tema.
    Tudor Juravlea | Design Thinking Society, Co-Fondator
  • A: Ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.

    A:

    În general, produsele de nișă/artizanale sunt mai calitative, mai pretențioase, dar și mai scumpe decât opțiunile tradiționale din comerț pe linia respectivă de produs. În acest caz, provocarea e să ajungi la oamenii care ar putea și ar vrea să cumpere produsele tale.  

    Pentru asta însă, ai nevoie în primul rând să afli de ce te aleg pe tine clienții tăi existenți.  Dacă ai deja o clientelă stabilă, extinsă, poți folosi relația cu aceștia pentru a afla despre avantajele competitive ale produsului tău, dar și pentru a înțelege cum arată profilul cumpărătorului, ca apoi să poți calibra eventualele acțiuni de marketing exact spre nișa voastră. 

    También podrían ayudar a estos materiales.:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    Aprende estructurado en cursos guiados.
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
  • A: O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar...

    A:

    O tehnică de vânzare este aceea de a prezenta produsul că fiind limitat, creat pentru un grup țintă foarte specific, poate chiar exclusivist. Această metoda poate atrage atenția clienților care își vor dori să fie printre puținii cumpărători ai produsului.

Estudios de caso. Extrapola en tu propio negocio.

¿No encuentras tu pregunta aquí?
¡Envianos un email!

Hacer una pregunta