Consultoría de inicio

Las respuestas de especialistas a las preguntas más apremiantes de los empresarios: descubren soluciones, aprenda de los estudios de caso locales y envíenos sus preguntas.

Encontrar aliados

consultor

Las respuestas de especialistas a las preguntas más apremiantes de los empresarios: descubren soluciones, aprenda de los estudios de caso locales y envíenos sus preguntas.

La consultora es para ti si

  • Tienes una pregunta concreta y altamente aplicada.
  • Necesitas experiencia que no tienes un equipo.
  • Estás atascado y necesito la intervención de un especialista.
  • Buscando una perspectiva objetiva y no involucrada.

Compruebe si encuentras tu pregunta aquí

  • A: Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie...

    A:

    Având în vedere că vorbim de un business de nișă, iar clientul tipic va fi extrem de diferit de clienții mainstream, este nevoie în primul rând de definirea profilului potențialului cumpărător.

    Totodată este utilă și testarea produselor oferite, ca să vezi exact care este produsul potrivit, vandabil în această perioadă atipică. Abia apoi va fi utilă o campanie de marketing centrată pe grupul-țintă definit, cu idei originale, nu prin mass-marketing. 

    También podrían ayudar a estos materiales.:
    5 principii de marketing, utile pentru antreprenori
    4 piloni pentru o strategie reușită de marketing online
    Aprende estructurado en cursos guiados.
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Consultores que pueden trabajar con usted sobre el tema.
    Irina Ianculescu
  • A: Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului.

    A:

    Atunci când vrei să crești prețul plătit de un client existent, trebuie să ai grija să crești și calitatea serviciului. O altă variantă este să subliniezi faptul că există alți potențiali clienți care sunt dispuși să plătească mai mult.   

    También podrían ayudar a estos materiales.:
    Cum stabilești prețul unui produs sau serviciu
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Aprende estructurado en cursos guiados.
    Marketing & Vânzări Cum obții clienți
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri
    Consultores que pueden trabajar con usted sobre el tema.
    Lucian Gramescu | RGT Cycling, Head of Operations RGT Cycling
  • A: Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie...

    A:

    Indiferent dacă vorbim de o afacere socială sau una ”tradițională”, când stabilești prețul produsului/serviciului oferit, trebuie să pornești de la acoperirea costurilor business-ului. Prețul final trebuie să includă și un minim de marjă de profit, care să te ajute să investești în domenii de multe ori neglijate – vânzările și marketingul. Cu ajutorul lor, business-ul atrage mai mulți clienți și reușește să aibă un impact mai mare asupra nișei vizate.   

    También podrían ayudar a estos materiales.:
    Modele de monetizare. Cum îți stabilești prețul produsului sau serviciului
    Aprende estructurado en cursos guiados.
    Cum începi De la cum găsești ideea la planul de afaceri

Estudios de caso. Extrapola en tu propio negocio.

¿No encuentras tu pregunta aquí?
¡Envianos un email!

Hacer una pregunta