Fundația Ellen MacArthur și Kantar au lansat „Ghidul de marketing pentru economia circulară”, un document menit să ofere companiilor competențele necesare ca să treacă de la o economie liniară la una circulară. Inițiativa ajută experții în marketing să valorifice principiile sustenabilității, stimulând în același timp creșterea afacerilor și sporind loialitatea clientelară.
„Ghidul de marketing pentru economia circulară” ajută brandurile și experții în marketing să se adapteze la peisajul economic în schimbare (în care sustenabilitatea este la mare căutare) și să își dezvolte afacerile. Documentul include strategii esențiale și exemple de circularitate oferite de branduri cunoscute, care pot ajuta orice antreprenor să înțeleagă că, într-o lume în care modelele liniare și tradiționale de consum își arată limitele, economia circulară este o alternativă viabilă, care oferă oportunități semnificative pentru diferențierea brandurilor și pentru fidelizarea clientelară.
Redactat de Fundația Ellen MacArthur (dedicată accelerării tranziției către o economie …