Marketing & vânzări

Odată ce ai creat un produs sau serviciu, afacerea ta are nevoie de o strategie de marketing, pentru a atrage vânzări constante și a fideliza clienții. Aici poți afla mai multe pe această temă.

Descoperă mai multe articole din categorie
Selectează doar video ( 29 )
  • Comisioane, rating, vizibilitate pe eMAG Marketplace | Ghid rapid

    Comisioane, rating, vizibilitate pe eMAG Marketplace | Ghid rapid

    Ghid rapid: comisioane eMAG, cum menții un rating de 4-5, când merită FBE, cum te ajuți de eMAG Ads și Genius. Sfaturi directe de la selleri români și pași esențiali.

  • Cum vinzi pe eMAG | Comisioane, sfaturi de la selleri și la ce să fii atent

    Cum vinzi pe eMAG | Comisioane, sfaturi de la selleri și la ce să fii atent

    Află din acest articol, al doilea din seria noastră dedicată afacerilor locale care vor să vândă pe eMAG Marketplace, ce comisioane plătești pe platformă, cum se calculează ratingul de seller și în ce ar trebui un business românesc mic să investească, pentru a avea succes.

  • Cum începi să vinzi pe eMAG Marketplace | Ghid rapid

    Cum începi să vinzi pe eMAG Marketplace | Ghid rapid

    Dacă vrei să îți listezi produsele pe cea mai mare platformă de e-commerce din România, acest ghid îți arată primii pași și beneficiile-cheie.

  • Cum vinzi pe eMAG | Rata de conversie, livrare, contabilitate, vânzări cross-border

    Cum vinzi pe eMAG | Rata de conversie, livrare, contabilitate, vânzări cross-border

    Platforma eMAG Marketplace este cel mai mare magazin online autohton: pe lângă produsele vândute de eMAG, aici se regăsesc ofertele a peste 64.000 de selleri perteneri. Dacă te gândești să începi să vinzi și tu pe acest marketplace digital, în acest articol afli răspunsuri la 8 întrebări despre care sunt pașii de urmat, contabilitate, livrare și administrarea unui cont de seller.

  • Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Cum te poate ajuta un brand content writer când afacerea crește?

    Când afacerea ta prinde avânt, nu mai este suficient doar să livrezi produse/servicii bune – ai nevoie să spui poveștile din spatele brandului într-un mod care să inspire și să creeze conexiuni reale. Însă, pe măsură ce agenda de antreprenor se umple cu strategii, parteneriate și decizii de business, scrisul rămâne tot mai des pe ultimul loc. Aici intervine un brand content writer: află mai jos de ce ai nevoie de unul.