Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
În România, e-commerce-ul continuă să crească accelerat, dar această expansiune înseamnă și un impact semnificativ asupra mediului. O afacere online poate face tranziția către un model de consum mai sustenabil folosind ambalaje eco, optimizându-și website-ul sau prin inițiative re-commerce. Descoperă în infograficul de mai jos 11 strategii pentru a avea un business e-commerce cu adevărat responsabil față de planetă și societate.
În masterclassul „Cum construiești un brand coerent”, desfășurat în cadrul evenimentului Românii sunt antreprenori 2023, Mihaela Joița și Andrei Lasc (cofondatori POARTA 9) au explicat diferențele dintre marketing și branding, cum începi construcția unui brand și cum o susții în timp. Află mai multe urmărind înregistrarea de mai jos!
În săptămâna în care Cristian Popescu Piedone a fost pus sub control judiciar și apoi demis de la șefia ANPC, vorbim despre oportunități de afaceri create de reforma companiilor de stat, programe noi de finanțare pentru afaceri și Măslinescu, un business construit pe valori solide. La finalul ultimului episod din sezonul 4 al podcastului nostru, psihologul Corina Chirileasa ne spune ceva ce poate fi greu de acceptat: tu nu ești afacerea ta!