Aici, la Startarium, ajutăm antreprenorii la început de drum cu resurse de învățare din domenii diverse, pentru că un startup poate reuși dacă folosește rețeta corectă: produs sau serviciu de calitate, accesarea corectă a finanțării, promovare responsabilă și o relație deschisă cu clienții.
Despre promovare se poate vorbi mult, așa că am organizat o serie de cursuri susținute de specialiști care să răspundă la câteva întrebări frecvente legate de marketingul online.
Totul pornește de la starategie, așa cum am văzut în cursul susținut de Irina Ianculescu, Head of Marketing Smart Bill. Există 4 piloni care trebuie respectați în construirea unei strageii reușite de marketing online: Product/Market fit, Audiența, Mesaje și poziționare, Diferențiatori.
Vrei să înțelegi mai bine ce înseamnă fiecare pilon și care sunt principalele aspecte de care să ții cont? Urmărește cursul!
Targetarea online a devenit extrem de specifică. Trebuie să ne cunoaștem publicul în detaliu, așa că am vorbit și cu Andreea Teodorescu, The Network, despre cei 3 pași de urmat în definirea audienței. Știi cum să targetezi corect, cum să îți definești publicul țintă și de ce este important să ai insight-uri relevante? Află din cursul publicat aici!
În momentul în care știm care ne este publicul țintă, este important să ne și poziționăm într-un anumit raport față de el. Ca brand, trebuie să transmitem un mesaj unitar, să devenim top of mind atunci când cineva din audiența noastră se gândește la categoria de produs/serviciu pe care o oferim. Dar cum ne poziționăm? La această întrebare ne-a răspuns tot Andreea Teodorescu, într-un curs care a atins subiecte precum beneficiile și personalitatea mărcii, reason to believe și scopul mărcii.
Învață cum să te poziționezi corect urmărind cursul de aici.
După ce ne-am stabilit foarte bine identitatea de brand, audiența, mesajele pe care le vom transmite, este momentul să intrăm în contact cu publicul nostru țintă. Cât de multe știi despre promovarea pe Facebook?
Daniel Matei, Director Impact Hub Bucharest, a susținut un curs despre ingredientele și pașii pentru implementarea mai eficientă a reclamelor de Facebook și te invităm să afli sfaturile lui din materialul de aici.
Așteptăm să ne spui dacă strategia ta de marketing online s-a îmbunătățit și nu uita că aici, în Startarium, poți găsi mentorii și consultanța de care ai nevoie ca să reușești.