Sunt pasionată de scriitură și am în tolbă experiența de jurnalist (în presa scrisă), om de comunicare (în agenții de PR) și blogger (pe nișa cinematografică). Scriu cu același drag și spor de 18 ani încoace și creez texte redactate atent, țintite bine și care dau de gândit, când ajung la destinatar.
Brandul House of VLAdiLA (intrat pe piața de design în 2018) produce tapet, materiale textile și piese de mobilier. După o perioadă de creștere organică și marele premiu la competiția „Românii sunt antreprenori” 2023, compania vizează extinderea internațională, mizând pe calitate și crearea de experiențe personalizate pentru clienții lor. Cofondatorul Dragoș Vlădilă ne-a povestit planurile sale de viitor și cum privește antreprenoriatul după 13 ani pe baricade.
Brandul House of VLAdiLA (intrat pe piața de design în 2018) produce tapet, materiale textile și piese de mobilier. După o perioadă de creștere organică și marele premiu la competiția „Românii sunt antreprenori” 2023, compania vizează extinderea internațională, mizând pe calitate și crearea de experiențe personalizate pentru clienții lor. Cofondatorul Dragoș Vlădilă ne-a povestit planurile sale de viitor și cum privește antreprenoriatul după 13 ani pe baricade.
Un startup care dezgheață stocurile nevândute ale brandurilor și retailerilor de modă, funcționând ca un marketplace B2B la care apelează magazinele offline și online din România și alte 11 țări, Unfrosen a fost construit după ce fondatorii au fost nevoiți să închidă businessul The Outfit. Am stat de vorbă cu unul dintre ei, Horia Stupu, despre cât de greu a fost să pivoteze un business și cum și-au folosit experiența acumulată pentru a crea și dezvolta Unfrosen.com.