Marian are peste 15 ani experiență în marketing și vânzări, atât B2C cât și B2B, cu ajutorul diferitelor roluri regionale sau globale pe care le-a avut în Heineken, Wrigley, FrieslandCampina, RB, Nestle sau Intersnack. De-a lungul carierei sale a fost premiat pentru activitatea sa în brand building și digital marketing . Are un Master in Marketing Stategic și un MBA la Business School Lausanne, scoala focusata pe Sustenabilitate si Antreprenoriat. Oferă consultanță strategică startup-urilor românești care adresează probleme sociale sau de mediu.
U Startariumu surađujemo sa stručnjacima kako bismo na jednom mjestu prikupili odgovore na najvažnija pitanja poduzetnika. Potraži svoje među onima koji su već odgovoreni ili nas pitaj pa ćemo potražiti odgovor.
Postavi pitanjeU Startariumu je mentorstvo mješavina izazova i podrške kroz koje te vodi mentor istim onim putem koje je već sam prošao/la. Dobivaš nove poglede na svoj poslovni poduhvat, testiraš svoje ideje i rasteš kao poduzetnik, 100% besplatno.
Prijavi se za mentorstvo