Pe o piață a cărții aflată în scădere, segmentul de carte pentru copii înflorește – la nivel de cerere, de producție, dar și de vânzări. Brandul de carte personalizată pentru copii My Secret Land previzionează o creștere cu 100% a profitului, în anul care urmează. Cofondatoarea Cristina Clima ne-a purtat prin provocările de creație a acestui tip de carte și ale antreprenoriatului într-o nișă din ce în ce mai competitivă, dar cu potențial de creștere accelerată.
Pe scurt:
Cartea care a dat numele brandului
Părinții nu citesc pentru ei, dar cumpără cărți copiilor
Ce vor părinții de la o carte pentru copii
Începuturi cu multă încredere și fonduri proprii
Cum produci o carte personalizabilă
Provocări: soluții tehnice, parteneri potriviți și volum de comenzi
Ce urmează: integrarea AI și piața americană
Până să ajungă la vârsta la care se iau la trântă cu lecturile școlare obligatorii, copiii au câțiva ani șansa de a se perinda prin universul poveștilor scrise cu dedicație pentru ei. Se scrie tot mai mult pentru ei, ba chiar și autori consacrați de ficțiune pentru adulți au început să scrie pentru copii.
Preferințele celor mici în materie de …