BRIO, platforma care-și propune să facă din testarea standardizată norma în educația românească, se extinde în școlile din România și plănuiește să scaleze internațional. Am discutat cu Gabi Bartic, CEO BRIO, despre evoluția businessului care a câștigat în 2023 premiul II la „Românii sunt antreprenori”, categoria Running Ops, despre planuri de viitor și despre ce determină echipa să rupă discursul stereotip despre „falimentul” educației din România.
Ce face BRIO?
BRIO® a apărut în 2014 cu misiunea de a introduce o formă mai eficientă și mai echitabilă de evaluare în sistemul de educație românesc. Testarea standardizată, modelul propus de ei, le permite elevilor din clasele I-XII să-și evalueze obiectiv cunoștințele la principalele materii școlare și, astfel, să-și îmbunătățească performanța la examene.
Platforma a fost înființată de Dragoș Iliescu, profesor la Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București. Preocupat fiind de lipsa de performanță a mediului educațional în care învață și copiii lui, Dragoș a fost sfătuit să inițieze el însuși schimbarea pe care vrea să o vadă …