Creatoare de conținut cu experiență în diverse nișe din industria software (antivirus, EdTech, activități outdoor). Iubesc natura și activitățile în aer liber în orice sezon. Mă implic în proiecte care generează impact pe termen lung pentru comunitățile locale.
Începe orice proces de branding cu ideea, nu cu logo-ul. Nu-ți alege culorile la întâmplare. Implică-te activ. Acestea sunt câteva dintre lecțiile despre identitate de brand desprinse de la a treia ediție a workshopului interactiv Startup World Café, organizat de Startarium, la care le-am avut invitate pe fondatoarele agenției de branding participativ Copera.
Pe 5 decembrie, Paul J. R. Renaud, coach cu vastă experiență în lucrul cu multinaționale din România pe teme de marketing, vânzări sau leadership, va susține, la Impact Hub Bucharest, un workshop dedicat creării de rețele de contacte. În pregătirea workshopului, am vorbit cu Paul despre abilitățile de networking ale liderilor de succes și despre cum ideile bune de afaceri se fac cunoscute prin crearea de rețele de contacte.
Deși în mod tradițional e asociat cu echipele de creație din marketing și publicitate, brieful de proiect este, de fapt, un document extrem de versatil și de util de transmis atât echipei tale interne, cât și colaboratorilor externi cu care lucrezi, și poate fi aplicat în diverse industrii și tipuri de activități.