În România, e-commerce-ul continuă să crească accelerat, dar această expansiune înseamnă și un impact semnificativ asupra mediului. O afacere online poate face tranziția către un model de consum mai sustenabil folosind ambalaje eco, optimizându-și website-ul sau prin inițiative re-commerce. Descoperă în infograficul de mai jos 11 strategii pentru a avea un business e-commerce cu adevărat responsabil față de planetă și societate.
Comerțul online este într-o continuă expansiune, în România, înregistrând o creștere de 10% în 2024. Conform datelor GPeC, piața e-commerce a valorat 11,7 miliarde de euro anul trecut, dintre care 7,7 miliarde de euro au fost cheltuiți pe produse fizice, pe produse livrate prin curier, iar restul de 4 miliarde de euro – pe servicii achiziționate pe internet. 11% din totalul comerțului cu amănuntul din țara noastră se desfășoară acum online, deci există un potențial semnificativ de creștere.
👉 La nivel mondial, piața e-commerce era evaluată la 6.334 de miliarde de dolari, în 2024; 20,1% dintre toate achizițiile din retail au avut loc online. Dacă vrei să începi să vinzi și tu online, urmează cursul …